ZAGREB, 18. srpnja (Hina) - Tvrtka Jamnica, iz sastava Koncerna Agrokor, započela je danas proizvodnju prirodne izvorske vode Jana u svojoj novoj tvornici-punionici izvorske vode i bezalkoholnih pića u Svetoj Jani kod
Jastrebarskog.
ZAGREB, 18. srpnja (Hina) - Tvrtka Jamnica, iz sastava Koncerna
Agrokor, započela je danas proizvodnju prirodne izvorske vode Jana
u svojoj novoj tvornici-punionici izvorske vode i bezalkoholnih
pića u Svetoj Jani kod Jastrebarskog.#L#
Kako je istaknuo direktor proizvodnje Jamnice Berislav Briški,
riječ je o vodi koja kvalitetom može zadovoljiti najviše svjetske
standarde. Dubina vrela Jane je 800 metara, a voda se u boce puni bez
ikakve obrade, aseptičkom linijom za punjenje koja pruža sigurnost
potpunog očuvanja svih svojstava ove izvorske vode. Takvih je
proizvodnih linija u Europi samo desetak pa će proizvodnja u Svetoj
Jani biti iznad konkurencije u široj regiji, smatra Briški.
Kapacitet tvornice je 80 milijuna litara godišnje, a u rujnu će
započeti i proizvodnje sokova. Za korištenje izvora tvrtka plaća
koncesiju od 600 tisuća kuna godišnje plus 2,5 posto od godišnjih
prihoda.
Tvornica u Svetoj Jani četvrta je tvornica Jamnice, nakon punionice
mineralne vode u Jamničkoj Kiselici i Sarajevskom Kiseljaku te
punionice voćnih sokova Juicy u Jastrebarskom.
Spomenuta "greenfield" investicija, kazao je predsjednik Uprave
Jamnice Ivica Sertić, vrijedna je 200 milijuna kuna. Cilj je tvrtke
plasirati Janu prvo u zemlje u okruženju, a zatim na tržište
Europske unije. Također, u naredne dvije godine planiraju s Janom
osvojiti 50 posto hrvatskog tržišta. Jana na tržište dolazi u pet
ambalaži i pakiranjima od 1,5; 0,5 i 0,25 litara.
Jamnica, koja drži oko 82 posto tržišta domaćih mineralnih voda, u
prošloj je godini ostvarila rekordnu proizvodnju i prodaju, ističu
iz te tvrtke. Tržištu je prvi put isporučeno više od 200 milijuna
litara mineralne vode, čime je tvrtka postala najjači proizvođač
mineralne vode u regiji. Ukupni prihod tvrtke lani je porastao 12
posto, a trend rasta nastavljen je i u ovoj godini. U prvih šest
mjeseci prodaja je porasla 13 posto u odnosu na isto razdoblje
lani.
(Hina) tp ds