FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

POČELA PROIZVODNJA PRIRODNE IZVORSKE VODE JANA

ZAGREB, 18. srpnja (Hina) - Tvrtka Jamnica, iz sastava Koncerna Agrokor, započela je danas proizvodnju prirodne izvorske vode Jana u svojoj novoj tvornici-punionici izvorske vode i bezalkoholnih pića u Svetoj Jani kod Jastrebarskog.
ZAGREB, 18. srpnja (Hina) - Tvrtka Jamnica, iz sastava Koncerna Agrokor, započela je danas proizvodnju prirodne izvorske vode Jana u svojoj novoj tvornici-punionici izvorske vode i bezalkoholnih pića u Svetoj Jani kod Jastrebarskog.#L# Kako je istaknuo direktor proizvodnje Jamnice Berislav Briški, riječ je o vodi koja kvalitetom može zadovoljiti najviše svjetske standarde. Dubina vrela Jane je 800 metara, a voda se u boce puni bez ikakve obrade, aseptičkom linijom za punjenje koja pruža sigurnost potpunog očuvanja svih svojstava ove izvorske vode. Takvih je proizvodnih linija u Europi samo desetak pa će proizvodnja u Svetoj Jani biti iznad konkurencije u široj regiji, smatra Briški. Kapacitet tvornice je 80 milijuna litara godišnje, a u rujnu će započeti i proizvodnje sokova. Za korištenje izvora tvrtka plaća koncesiju od 600 tisuća kuna godišnje plus 2,5 posto od godišnjih prihoda. Tvornica u Svetoj Jani četvrta je tvornica Jamnice, nakon punionice mineralne vode u Jamničkoj Kiselici i Sarajevskom Kiseljaku te punionice voćnih sokova Juicy u Jastrebarskom. Spomenuta "greenfield" investicija, kazao je predsjednik Uprave Jamnice Ivica Sertić, vrijedna je 200 milijuna kuna. Cilj je tvrtke plasirati Janu prvo u zemlje u okruženju, a zatim na tržište Europske unije. Također, u naredne dvije godine planiraju s Janom osvojiti 50 posto hrvatskog tržišta. Jana na tržište dolazi u pet ambalaži i pakiranjima od 1,5; 0,5 i 0,25 litara. Jamnica, koja drži oko 82 posto tržišta domaćih mineralnih voda, u prošloj je godini ostvarila rekordnu proizvodnju i prodaju, ističu iz te tvrtke. Tržištu je prvi put isporučeno više od 200 milijuna litara mineralne vode, čime je tvrtka postala najjači proizvođač mineralne vode u regiji. Ukupni prihod tvrtke lani je porastao 12 posto, a trend rasta nastavljen je i u ovoj godini. U prvih šest mjeseci prodaja je porasla 13 posto u odnosu na isto razdoblje lani. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙