FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U RUJNU OTVARANJE DRUGOG IPERCOOP HIPERMARKETA U HRVATSKOJ

ZAGREB, 18. srpnja (Hina) - Tvrtka Hipermarketi Coop d.o.o. u rujnu ove godine, u sklopu trgovačkog centra King Cross na zagrebačkom Jankomiru, otvorit će svoj drugi hipermarket - Ipercoop, u kojem će posao naći 300 do 350 zaposlenika.
ZAGREB, 18. srpnja (Hina) - Tvrtka Hipermarketi Coop d.o.o. u rujnu ove godine, u sklopu trgovačkog centra King Cross na zagrebačkom Jankomiru, otvorit će svoj drugi hipermarket - Ipercoop, u kojem će posao naći 300 do 350 zaposlenika.#L# Najavljeno je to na današnjem predstavljanju proizvoda vlastite robne marke Coop, kao i same tvrtke, koja je u ožujku preuzimanjem vođenja Sektora prehrane u trgovačkom centru Mercatone u Donjem Stupnika otvorila svoj prvi Ipercoop market. Tvrtku Hipermarketi Coop osnovala je talijanska zadružna kompanija Coop Consumatori Nordest, koja je u vlasništvu najvećeg talijanskog distribucijskog lanca, grupacije Coop. U Hrvatsku je ta kompanija do sada uložila približno 100 milijuna eura, rekao je predsjednik Coop Consumatori Nordesta Marco Pedroni, procijenivši kako će do 2005. godine u Hrvatsku investirati dodatnih 100 milijuna eura. Dio investicija, osim na markete u okolici Zagreba, odnosi se i na hipermarkete Ipercoop u Osijeku i Splitu, koji bi se trebali otvoriti iduće godine. Prema riječima voditeljice prodaje Italine Truzzi, za sada Hipermarketi Coop zapošljavaju oko 130 osoba, a dio njih zaposlen je za rad u novom Ipercoop-u i trenutno se nalazi na obuci. U iduće tri godine, u skladu s daljnjim investiranjem, u toj tvrtki planiraju i povećanje broja zaposlenih na oko dvije tisuće. Širenjem poslovanja u istom razdoblju godišnji promet trebao bi dosegnuti 500 milijuna eura, a sva ostvarena dobit reinvestirat će se u Hrvatsku, kazao je Pedroni. Suradnja s Hrvatskom, prema riječima voditelja 'projekta Hrvatska' talijanske kompanije Eugenia Beta, trebala bi se proširiti i na suradnju s hrvatskim proizvođačima. Naime, u već postojeći asortiman od preko dvije tisuće proizvoda koji se prodaju pod njihovom robnom markom Coop za približno godinu dana trebao bi biti uključen i dio proizvoda hrvatskih proizvođača. Bet je naglasio kako je cilj kompanije te proizvode kroz vlastitu distribucijsku mrežu plasirati i na talijansko tržište. (Hina) rub ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙