ZAGREB, 18. srpnja (Hina) - Tvrtka Hipermarketi Coop d.o.o. u rujnu ove godine, u sklopu trgovačkog centra King Cross na zagrebačkom Jankomiru, otvorit će svoj drugi hipermarket - Ipercoop, u kojem će posao naći 300 do 350
zaposlenika.
ZAGREB, 18. srpnja (Hina) - Tvrtka Hipermarketi Coop d.o.o. u rujnu
ove godine, u sklopu trgovačkog centra King Cross na zagrebačkom
Jankomiru, otvorit će svoj drugi hipermarket - Ipercoop, u kojem će
posao naći 300 do 350 zaposlenika.#L#
Najavljeno je to na današnjem predstavljanju proizvoda vlastite
robne marke Coop, kao i same tvrtke, koja je u ožujku preuzimanjem
vođenja Sektora prehrane u trgovačkom centru Mercatone u Donjem
Stupnika otvorila svoj prvi Ipercoop market. Tvrtku Hipermarketi
Coop osnovala je talijanska zadružna kompanija Coop Consumatori
Nordest, koja je u vlasništvu najvećeg talijanskog distribucijskog
lanca, grupacije Coop.
U Hrvatsku je ta kompanija do sada uložila približno 100 milijuna
eura, rekao je predsjednik Coop Consumatori Nordesta Marco
Pedroni, procijenivši kako će do 2005. godine u Hrvatsku
investirati dodatnih 100 milijuna eura.
Dio investicija, osim na markete u okolici Zagreba, odnosi se i na
hipermarkete Ipercoop u Osijeku i Splitu, koji bi se trebali
otvoriti iduće godine.
Prema riječima voditeljice prodaje Italine Truzzi, za sada
Hipermarketi Coop zapošljavaju oko 130 osoba, a dio njih zaposlen
je za rad u novom Ipercoop-u i trenutno se nalazi na obuci. U iduće
tri godine, u skladu s daljnjim investiranjem, u toj tvrtki
planiraju i povećanje broja zaposlenih na oko dvije tisuće.
Širenjem poslovanja u istom razdoblju godišnji promet trebao bi
dosegnuti 500 milijuna eura, a sva ostvarena dobit reinvestirat će
se u Hrvatsku, kazao je Pedroni.
Suradnja s Hrvatskom, prema riječima voditelja 'projekta Hrvatska'
talijanske kompanije Eugenia Beta, trebala bi se proširiti i na
suradnju s hrvatskim proizvođačima. Naime, u već postojeći
asortiman od preko dvije tisuće proizvoda koji se prodaju pod
njihovom robnom markom Coop za približno godinu dana trebao bi biti
uključen i dio proizvoda hrvatskih proizvođača. Bet je naglasio
kako je cilj kompanije te proizvode kroz vlastitu distribucijsku
mrežu plasirati i na talijansko tržište.
(Hina) rub ds