LONDON, 9. srpnja (Hina/Reuters) - Prodaja zabave poput različitih melodija, igrica i 'screensavera' korisnicima mobilnih telefona u Europi do 2007. porast će 10 puta, te dosegnuti vrijednost od 23 milijarde eura, stoji u danas
objavljenoj studiji.
LONDON, 9. srpnja (Hina/Reuters) - Prodaja zabave poput različitih
melodija, igrica i 'screensavera' korisnicima mobilnih telefona u
Europi do 2007. porast će 10 puta, te dosegnuti vrijednost od 23
milijarde eura, stoji u danas objavljenoj studiji.#L#
Trenutno taj 2,7 milijardi eura vrijedan segment mobilne
industrije, koja u zapadnoj Europi doseže vrijednost od 97
milijardi eura, čini tek njezin manji dio. Ali, do 2007. njegov će
se udio u ukupnoj industriji mobilnih telefona popeti na 17 posto,
predviđa britanska grupacija za istraživanja telekoma, Analysys.
U njezinoj se studiji tvrdi i da bi mobilni operateri mogli povećati
prihode na tržištu ako unaprijede sustav naplaćivanja, čineći ga
pritom jeftinijim za korištenje. No, studija ih dalje upozorava da
moraju poboljšati svoje veze s pružateljima on-line usluga i
sadržaja, jer velika imena poput Disneya i AOL Time Warnera mogu
stvoriti mnogo veću potražnju nego sami mobilni operateri.
Telekomi sada naplaćuju 60 posto od svakog eura koji se generira iz
mobilnih usluga i to bilo naplatom korištenja svoje mreže ili
naplatom pružanja usluge manjim kompanijama-pružateljima
mobilnih usluga. Tako visok udio telekoma u prihodima koje ostvare
manje uslužne kompanije usporava tržišni razvoj, ustvrdila je
voditeljica te studije, Katrina Bond. "Trebali bi ponuditi
povoljnije uvjete trećoj strani kako bi se privuklo više sadržaja i
ponudilo više zabavnih proizvoda", izjavila je.
(Hina) sbo gbo