BRAUNSCHWEIG, 8. srpnja (Hina/dpa) - Automatski sustavi protiv sudara u zraku bili su aktivni u oba zrakoplova koji su se sudarili prošloga ponedjeljka iznad Njemačke i posade su dobile instrukcije kojima se sudar mogao izbjeći,
objavili su u ponedjeljak istražitelji nesreće.
BRAUNSCHWEIG, 8. srpnja (Hina/dpa) - Automatski sustavi protiv
sudara u zraku bili su aktivni u oba zrakoplova koji su se sudarili
prošloga ponedjeljka iznad Njemačke i posade su dobile instrukcije
kojima se sudar mogao izbjeći, objavili su u ponedjeljak
istražitelji nesreće. #L#
Obje su crne kutije pokazale da su dva alarmna sustava TCAS bila
ispravna i jednog pilota instruirale da podigne, a drugog da smanji
visinu.
Međutim, uputstvo koje je primio ruski pilot bilo je u suprotnosti s
naputkom švicarske kontrole leta, otkrili su istražitelji.
Sindikat njemačkih pilota je nakon toga priopćio da je Rus trebao
poslušati alarmni sustav i igonorirati savjet švicarskog
kontrolora.
U sudaru njemačkog teretnog Boeinga 757 i ruskog Tupoljeva 154
poginula je ukupno 71 osoba.
(Hina) dj rt