FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SP - U NJEMAČKOJ DRUGAČIJI NAČIN PRODAJE ULAZNICA

TOKIO, 12. lipnja (Hina/Reuters) - Čelnici organizacijskog odbora Svjetskog prvenstva 2006. godine u Njemačkoj najavili su kako će stvoriti bolji sustav prodaje ulaznica nego što ga imaju Japan i Južna Koreja.
TOKIO, 12. lipnja (Hina/Reuters) - Čelnici organizacijskog odbora Svjetskog prvenstva 2006. godine u Njemačkoj najavili su kako će stvoriti bolji sustav prodaje ulaznica nego što ga imaju Japan i Južna Koreja.#L# Upravo su distribucija i prodaja ulaznica jedan od najvećih problema Svjetskog prvenstva na Dalekom istoku. "Pazit ćemo da ne ponovimo pogreške Japana i Južne Koreje. Uvest ćemo velike promjene prilikom prodaje ulaznica," kazao je voditelj marketinga SP-a 2006. godine Fedor Radmann. Najveći problem nastao je s ulaznicama koje su bile u prodaji izvan Japana i Južne Koreje. One koje su ostale neprodane nisu na vrijeme stigle do Dalekog istoka i neki su stadioni bili poluprazni. (Hina) dl dl

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙