FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ELVIS PRESLEY MIJENJA POVIJEST LISTA NAJSLUŠANIJIH PJESAMA

ZAGREB/LONDON, 11. lipnja (Hina) - Elvis Presley mogao bi se, 25 godina nakon smrti, ponovno naći na vrhu lista najslušanijih pjesama ponovnim izdavanjem zaboravljene pjesme "A Litle Less Conversation".
ZAGREB/LONDON, 11. lipnja (Hina) - Elvis Presley mogao bi se, 25 godina nakon smrti, ponovno naći na vrhu lista najslušanijih pjesama ponovnim izdavanjem zaboravljene pjesme "A Litle Less Conversation". #L# Remix verzija pjesme izdana je u ponedjeljak i odmah je osvojila publiku, djelomično zahvaljujući pojavljivanju u televizijskoj reklami i novom filmu, javlja BBC. No, nizozemski DJ koji je pomogao stvoriti novu Presleyjevu singlicu morao je promijeniti ime kako bi zadovoljio uvjete ostavštine kralja rock 'n' rolla. Tom Holkenborg morao se odreći svojeg ustaljenog aliasa "Junkie XL" kako bi postao samo "JXL" jer je Elvisova rodbina bila nezadovoljna konotacijama o drogi koju sa sobom nosi taj nadimak. Elvis Presley i Beatlesi desetljećima su bili izjednačeni s po 17 singlica koje su bile britanski broj 1, no to bi se sada moglo promijeniti. Ukoliko "A Little Less Conversation" dođe do broja 1, Kralj će biti upisan u Guinessovu knjigu rekorda kao umjetnik s najviše broj 1 hitova. Pjesma "A Little Less Conversation" prvi se put pojavila u jednom od filmova koje je Elvis snimio 1960-ih te kao B strana singlice "Almost in Love" iz 1968. godine. Bila je uvrštena i na Elvisov album iz 1971. godine, a zatim su je zaboravili svi osim njegovih najvećih poklonika. Prethodno neobjavljena verzija pjesme pojavila se na soundtracku za film "Oceanovih 11", nedavni remake klasika s Frankom Sinatrom i njegovim "Rat Packom", i tu je verziju pjesme proizvođač sportske opreme Nike odlučio upotrijebiti u svojoj novoj reklami za Svjetsko nogometno prvenstvo. Nike je zatim uposlio Toma Holkenborga kako bi napravio remix pjesme, nakon što je stiglo odobrenje Elvisove ostavštine. Međutim, mnogi su se obožavatelji slavnog pjevača pitali kako će se pjesma svidjeti današnjoj publici, budući da je Kralj preminuo 1977. godine. Briga je bila bezrazložna: Radio 1 je prije nekoliko tjedana pjesmu stavio na listu pjesama koje će se najviše vrtiti u njihovom programu, a ljubitelji muzike su pohrlili u trgovine i na Internet stranice kupiti promotivne kopije pjesme, koja je konačno izdana 10. lipnja. (Hina) jšk bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙