ZAGREB, 28. svibnja (Hina) - Epidemija salmonele u Međimurju ponovno otvara pitanje kako potrošači, u nedostatku Zakona o zaštiti potrošača, mogu ostvariti prava na sigurnost proizvoda i usluga i naknadu štete, ističe u današnjem
priopćenju Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske "Potrošač".
ZAGREB, 28. svibnja (Hina) - Epidemija salmonele u Međimurju
ponovno otvara pitanje kako potrošači, u nedostatku Zakona o
zaštiti potrošača, mogu ostvariti prava na sigurnost proizvoda i
usluga i naknadu štete, ističe u današnjem priopćenju Društvo za
zaštitu potrošača Hrvatske "Potrošač".#L#
Osim što će inspekcije podnijeti prijavu protiv vlasnika restorana
koji je bio izvor zaraze, postavlja se pitanje tko će oboljelima i
tvrtkama u kojima su zaposleni nadoknaditi štetu, kako zbog
zdravstvenih problema, tako i zbog prekida rada, kaže se u
priopćenju.
Taj je slučaj još jedna pouka da je Zakon o zaštiti potrošača
životno važan za Hrvatsku, kao i da u njega treba ugraditi odredbe o
naknadi štete oštećenim potrošačima, naglašava Društvo
"Potrošač".
(Hina) pp/md md