FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

REZULTATI PROGRAMA MEDIA PLUS OSTVARENI U 2001. GODINI

ZAGREB/BRUXELLES, 26. svibnja (Hina) - Program Europske komisije MEDIA PLUS (2001.-2005.), koji u području audiovizualne industrije pruža učinkovite usluge s obzirom na njezin razvoj, distribuciju i promidžbu, ostvario je u 2001. značajne rezultate, objavljeno je na službenim Internet stranicama Europske komisije.
ZAGREB/BRUXELLES, 26. svibnja (Hina) - Program Europske komisije MEDIA PLUS (2001.-2005.), koji u području audiovizualne industrije pruža učinkovite usluge s obzirom na njezin razvoj, distribuciju i promidžbu, ostvario je u 2001. značajne rezultate, objavljeno je na službenim Internet stranicama Europske komisije. #L# S proračunom od 350 milijuna eura te dodatnih 50 milijuna eura za program Media formation, MEDIA PLUS dopunjuje nacionalnu podršku filmskoj industriji. U okviru takozvane "selektivne" potpore distribuciji filmovima, MEDIA je 2001. godine sudjelovao u 280 kampanja distribucije 61 europskog filma izvan matične države, izdvojivši pritom oko 12 milijuna eura. Među tim filmovima su i hitovi poput "Amelie" Jean-Pierrea Jeuneta (za prikazivanje u Njemačkoj, Španjolskoj, Finskoj, Grčkoj, Islandu, Italiji, Nizozemskoj, Norveškoj, Portugalu i Švedskoj), "Uljeza" Alejandra Amenabara (za prikazivanje u četiri države), "Sinove sobe" Nannija Morettija (za prikazivanje u sedam država) ili "Ničije zemlje" Denisa Tanovića (za prikazivanje u pet država). U okviru tzv. "automatske" potpore distribuciji filmova, MEDIA je potpomogla 350 projekata transnacionalnog pristupa ili distribucije europskih filmova, a filmovi koji su na taj način primili pomoć su "Asterix i Kleopatra" Alaina Chabata (za prikazivanje u Belgiji, Danskoj, Španjolskoj, Švedskoj, Norveškoj i Finskoj) i "Dogville" Larsa Von Triera (za prikazivanje u Austriji). MEDIA je potpomogla i 29 projekata televizijske produkcije, među kojima 2 filma, 22 dokumentarna projekta i 5 animiranih projekata, izdvojivši za to 51 milijun eura. Ti su programi emitirani prosječno u četiri europske države. Program MEDIA pružio je potporu i u organizaciji 70 festivala na kojima je u programu prikazano više od 70 posto europskih filmova, kao i za 57 inicijativa čiji je cilj bio promicanje europskih ostvarenja na međunarodnom tržištu. Zahvaljujući programu MEDIA europski stručnjaci u području audiovizualne industrije sudjelovali su na velikim europskim (Cannes, MIPCOM, MIPTV) i međunaronim festivalima (AFM u Torontu). (Hina) dš bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙