FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

UDRUGA IDEM: SAMO DVA POSTO DJECE S TEŠKOĆAMA UKLJUČENO U REHABILITACIJU

ZAGREB, 24. svibnja (Hina) - U Hrvatskoj je oko 100.000 djece i mladih s posebnim potrebama, od čega je samo dva posto registrirano i uključeno u rehabilitacijske programe, dok se ostali smatraju "lošim učenicima" ili "nediscipliniranima", ističe Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama IDEM.
ZAGREB, 24. svibnja (Hina) - U Hrvatskoj je oko 100.000 djece i mladih s posebnim potrebama, od čega je samo dva posto registrirano i uključeno u rehabilitacijske programe, dok se ostali smatraju "lošim učenicima" ili "nediscipliniranima", ističe Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama IDEM.#L# Problem je što većina učitelja u redovnim školama ne prepoznaje da djeca imaju teškoće ili nisu osposobljeni za rad s njima, tako da najčešće i dobri učitelji izbjegavaju rad s djecom koja imaju problema, rekla je na konferenciji za novinare predsjednica udruge IDEM Ljiljana Igrić. Kako bi se djeca s posebnim potrebama lakše uključila u redovno školovanje, udruga je izradila model osposobljavanja defektologa, pedagoga, učitelja i roditelja za rad s takvom djecom, dodala je Igrić. U razdoblju od osam godina oko 160 učitelja završilo je seminar o prilagođivanju školskih programa djeci s posebnim potrebama, a oko 100 učitelja dobilo je osnovne upute o radu s djecom. Posebne rehabilitacijske programe prošlo je i oko 100 djece. Ove godine Vlada je udruzi IDEM odobrila 100.000 kuna za naobrazbu defektologa i učitelja. Hrvatska nema dovoljno stručnjaka za rad s djecom s posebnim potrebama, jer na 50 djece dolazi samo jedan defektolog, no postoje mnogi alternativni programi za pomoć takvoj djeci, istaknula je Igrić. Udruga predlaže da se pri Ministarstvu prosvjete i športa osnuje poseban odjel za djecu s posebnim potrebama, iskoriste postojeći defektolozi iz specijalnih škola za rad u redovnim školama, te formira Centar za uključivanje djece s posebnim potrebama u redovito školovanje. Na konferenciji je istaknuta i potreba usavršavanja oko 50 do 100 učitelja i 100 stručnjaka defektologa godišnje za provođenje programa u lokalnim sredinama. (Hina) mp md

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙