FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

RU IZVESTIA 13. V. 2002. NOVI RUSKI HIDROAVION

RU-ORUŽJE-Glasila/mediji-Gospodarstvo/poslovanje/financije-Obrana RU IZVESTIA 13. V. 2002. NOVI RUSKI HIDROAVION RUSIJAIZVESTIA13. V. 2002.BE-200 posramio EuropuBudući da lovac MiG-29M2 nije doletio do međunarodnoga zračnog-salona ILA-2002 radi potraživanja tvrtke Noga koja nastoji uhititi čas jedno, čas drugo rusko vlasništvo, onda je glavnim ruskim slatkišem u Berlinu postao zrakoplov Be-200. Taj hidrozrakoplov privukao je najviše pozornosti na posljednjim zračnim-salonima u Moskvi, Maleziji i Južnoj Koreji. A nakon njemačkoga uspjeha zanimanje za 'bebu' pokazao je i europski koncern EADS, koji potpisao s Irkutskim zračno-proizvodnim holdingom memorandum o suradnji na proučavanja tržišta za Be-200. Memorandumom se predviđa stvaranje zajedničke radne skupine. 'Stručnjaci EADS i IALO će tijekom polugodišta proučavati obujma tržišta za Be-200 i pripremati prijedloge za međunarodni certifikat zrakoplova', ispričao je za 'Izvestija' predstavnik za tisak EADS-a Gregor Kursel, 'Be-200 nema u svijetu parnjaka i mi se nadamo postići povoljne rezultate, poslije čega bismo razvili poslovni plan za promicanje zrakoplova na svjetskom tržištu. Osim toga pomoći ćemo Rusima da izgrade u inozemstvu sustav
RUSIJA IZVESTIA 13. V. 2002. BE-200 posramio Europu Budući da lovac MiG-29M2 nije doletio do međunarodnoga zračnog- salona ILA-2002 radi potraživanja tvrtke Noga koja nastoji uhititi čas jedno, čas drugo rusko vlasništvo, onda je glavnim ruskim slatkišem u Berlinu postao zrakoplov Be-200. Taj hidrozrakoplov privukao je najviše pozornosti na posljednjim zračnim-salonima u Moskvi, Maleziji i Južnoj Koreji. A nakon njemačkoga uspjeha zanimanje za 'bebu' pokazao je i europski koncern EADS, koji potpisao s Irkutskim zračno-proizvodnim holdingom memorandum o suradnji na proučavanja tržišta za Be-200. Memorandumom se predviđa stvaranje zajedničke radne skupine. 'Stručnjaci EADS i IALO će tijekom polugodišta proučavati obujma tržišta za Be-200 i pripremati prijedloge za međunarodni certifikat zrakoplova', ispričao je za 'Izvestija' predstavnik za tisak EADS-a Gregor Kursel, 'Be-200 nema u svijetu parnjaka i mi se nadamo postići povoljne rezultate, poslije čega bismo razvili poslovni plan za promicanje zrakoplova na svjetskom tržištu. Osim toga pomoći ćemo Rusima da izgrade u inozemstvu sustav poslijeprodajne opskrbe zrakoplova BE-200'. Hidrozrakoplov je još prošle godine dobio ruski certifikat s kojim može početi eksploataciju. Sudbina stroja nije izazvala strahovanja u njezinih konstruktora ni dugo prije toga. Jamstvo komercijalnog uspjeha je i narudžba ruskog Ministarstva za izvanredna stanja i Federalne pogranične službe. Veliko zanimanje za 'bebu' pokazuju i stranci. Prvi su se javili Kinezi. A prošlogodišnji požari u Australiji, gdje ima puno vode ali nema zrakoplova koji bi mogli kupiti vodu s površine, natjerali su vladu te zemlje da upute zahtjev za kupnju ruskih strojeva. Interes za taj hidrozrakoplov pokazali su i Europljani, što je i potaknulo EADS da se pridruži akciji probijanja na svjetsko tržište, koja obećava bogate dividende. Sve do osamdesetih godina ruski je zračni promet ravnopravno konkurirao glavnim proizvođačima civilnih zrakoplova - europskom Airbus Industrie i američkome Boeingu. Ali smo kraj prošlog stoljeća naprosto proigrali: ruski proizvođači putničkih zrakoplova posustaju za zapadnim kolegama, isto tako i naši autoproizvođači. Iako u tome ima i jedna mala utjeha: Rusija je danas priznati vođa u proizvodnji hidrozrakoplova. Proizvodnja Zrakoplovnog znanstveno-tehničkoga kompleksa 'Beriev' (ANTK) u Taganrogu još uvijek će dugo biti bez konkurencije. O tome svjedoči to što se prvi put američka Federalna zrakoplovna vlada obratila Rusima s molbom da upute zahtjev za certifikatom malog hidrozrakoplova Be-103 preko oceana: na Zapadu se osnovni park hidrozrakoplova sastoji od starih ili automatskih strojeva. A Be- 103, na kojemu se radi od devedesetih godina, do danas je najsuvremeniji zrakoplov. Namjeru da ga kupe pokazao je već niz privatnih američkih, francuskih, grčkih, i izraelskih zrakoplovnih kompanije. Bez obzira na predviđene velike zahtjeve na Zapadu, Taganrogci ne misle razmatrati pitanje organiziranja proizvodnje zrakoplova Be- 103 izvan Rusije. 'Mi zdušno računamo na 'Aviaeksport', kaže glavni direktor ANTK-a Gennadij Panatov, 'ali ako oni podbace, onda ćemo možda podijeliti proizvodnju sa strancima', piše Timur Hikmatov. -

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙