FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U PRVOM KVARTALU PRODANO 43 MILIJUNA LITARA BEZALKOHOLNIH PIĆA

ZAGREB, 6. svibnja (Hina) - U prvom kvartalu ove godine u Hrvatskoj je ukupno prodano oko 43 milijuna litara bezalkoholnih pića, od čega 40,7 milijuna litara na domaćem tržištu, podaci su Gospodarsko interesnog udruženja proizvođača pića Hrvatske (GIUPP).
ZAGREB, 6. svibnja (Hina) - U prvom kvartalu ove godine u Hrvatskoj je ukupno prodano oko 43 milijuna litara bezalkoholnih pića, od čega 40,7 milijuna litara na domaćem tržištu, podaci su Gospodarsko interesnog udruženja proizvođača pića Hrvatske (GIUPP).#L# Najviše je prodano osvježavajućih bezalkoholnih pića, ukupno 32,3 milijuna litara, što je pet posto manje u nego u istom razdoblju lani. Po ocjeni Udruženja, osvježavajuća pića bilježe pad iz razloga što je prisutan veliki uvoz osvježavajućih pića po vrlo niskim cijenama. Naime, hrvatski proizvod skuplji je budući je opterećen visokim troškovima proizvodnje i trošarinama od 40 kuna po hektolitru, što nije slučaj u ostalim zemljama. Voćnih je sokova u spomenutom razdoblju prodano za 7,5 milijuna litara, što je gotovo 20 posto manje, a prodaja sirupa smanjena je na nešto više od tri milijuna litara. Ukupno analizirajući prodaju bezalkoholnih pića može se primijetiti kako je zabilježen pad u odnosu na isto lanjsko razdoblje i to od 20 posto, što je posljedica povećanog uvoza tih proizvoda u prva tri ovogodišnja mjeseca. U udruženju proizvođača pića upozoravaju i na problem nelojalne konkurencije, pad izvoza, visokih troškova proizvodnje zbog čega su hrvatski proizvodi nekonkurentni te na problem velikog uvoza i to često proizvoda koji nisu deklarirani po važećim hrvatskim propisima. Što se, pak, tiče prodaje mineralnih voda, nje je u spomenutom razdoblju prodano više od 46,1 milijun litara, čime se bilježi manji rast prodaje u odnosu na isto razdoblje lani, unatoč velikom uvozu mineralnih voda kao i ostalih voda, napominju iz Udruženja. Dodaju i kako je primjetan veliki uvoz ostalih voda (voda u pakovinama) koje su preplavile hrvatsko tržište. Naši proizvođači, kazali su u Udruženju, ne boje se konkurencije, ali traže jednake uvjete u pogledu kontrole kvalitete i deklariranja, onakve kakve prolaze hrvatski proizvodi koji se plasiraju na ino-tržišta. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙