PULA, 29. travnja (Hina) - HSLS-ova saborska zastupnica Jadranka Katarinčić-Škrlj istaknula je danas, govoreći o gradnji zapadnog kraka "Istarskog ipsilona", da je naplata cestarine neizbježiva ako Istra želi tu ključnu
prometnicu.
PULA, 29. travnja (Hina) - HSLS-ova saborska zastupnica Jadranka
Katarinčić-Škrlj istaknula je danas, govoreći o gradnji zapadnog
kraka "Istarskog ipsilona", da je naplata cestarine neizbježiva
ako Istra želi tu ključnu prometnicu.#L#
Na konferenciji za novinare u Puli rekla je da bi za Istarsku
županiju bilo porazno kad bi ostala bez zapadnog kraka te
prometnice. "Dojam je da se Vlada okreće od 'Ipsilona' jer ne može
naći rješenje i dijalog s lokalnom vlasti, koja pak osim galame i
deklarativnih izjava ne nudi nikakvo rješenje za to pitanje",
ocijenila je Katarinčić-Škrlj.
Predsjednik Županijske gospodarske komore i predsjednik "Istarske
autoceste" d.d. Šime Vidulin, koji je kao gost sudjelovao na
konferenciji za novinare, procijenio je kako bi po procjenama
županijske Turističke zajednice, na osnovi europskih pokazatelja
pojedinačnih putovanja i vikend-turizma, zapadni krak sam povećao
turistički godišnji promet za pet posto ili za 75 milijuna dolara.
"Dovršetak 'Istarskog ipsilona' prvorazredno je pitanje u Istri.
Na žalost, neriješenih je pitanja sve više, a o gradnji zapadnog
kraka do sada se više pregovaralo nego o zatvaranju financijske
konstrukcije i gradnji faze 1A", ustvrdio je Vidulin.
Jadranka Katarinčić-Škrlj predstavila svoje dvije inicijative
koje su ovih dana poslane u saborsku proceduru. Riječ je o zahtjevu
za otvaranje saborske rasprave o Strategiji prometnog razvoja
Hrvatske, kojom bi saborski zastupnici dobili izvješće što je
vladajuća koalicija do sada učinila u provedbi utvrđenih
strateških ciljeva iz tog područja. Druga inicijativa, dodala je,
odnosi se na dopunu Zakona o javnim cestama, tako da Vlada jednom na
godinu izvješćuje Sabor o provedbi dugoročnih ciljeva razvoja
cestovne mreže te gradnji i održavanju javnih cesta.
(Hina) dspo mć