ZAGREB, 26. travnja (Hina) - Podravka i Nestle World Trade Corporation potpisali su danas ugovor o prodaji, distribuciji i logistici, kojim je Podravka dobila pravo distribucije i prodaje pojedinih proizvoda grupe Nestle na području
Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Kosova i Makedonije.
ZAGREB, 26. travnja (Hina) - Podravka i Nestle World Trade
Corporation potpisali su danas ugovor o prodaji, distribuciji i
logistici, kojim je Podravka dobila pravo distribucije i prodaje
pojedinih proizvoda grupe Nestle na području Hrvatske, Bosne i
Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Kosova i Makedonije.#L#
Ugovor je potpisan na vrijeme od pet godina, a ugovorne obveze obiju
strana započinju 1. siječnja 2003. godine. Tijekom 2003. godine,
kako je istaknuto na svečanosti potpisivanja, očekuje se promet s
Nestleovim markama u iznosu većem od 500 milijuna kuna.
Podravka će u sklopu vlastite distributivne mreže distribuirati
široki asortiman Nestleovih proizvoda u kategorijama mlijeka u
prahu (marka NIDO), dječja hrana (marke NAN, ALFARE, ALPREM, AL110,
NESTLE), instant kava (marke NESCAFE Classic, Gold, Cappuccino),
kakao prah (marka Nesquik), kulinarski proizvodi (marke Maggi,
Thomi) te čokolade i konditorski program (marke Nestle, Nesquik,
Kit Kat, Nuts, Yes, Smarties).
Što se tiče distribucije proizvoda Nestle na slovensko tržište
priprema se poseban ugovor koji će uključivati drugačiji asortiman
nego što je predviđeno za ostala navedena tržišta.
Osim ostvarivanja rasta prihoda, spomenuti ugovor za Podravku je
značajan i stoga što će Podravka imati mogućnost stjecanja novih
znanja od vodeće svjetske prehrambene kompanije, a otvaraju se i
dodatne mogućnosti suradnje obje tvrtke poput zajedničke
proizvodnje i distribucije izvan tržišta jugoistočne Europe.
Također, distribucijom Nestleovih proizvoda Podravka smanjuje
troškove distributivne mreže i time poboljšava profitabilnost svog
poslovanja.
Govoreći o ciljevima Podravke za naredno razdoblje član Uprave
Damir Polančec kazao je kako se oni između ostalog odnose na rast
vrijednosti za dioničare, daljnju internacionalizaciju
poslovanja te postizanje svjetskih standarda efikasnosti. Osim
organskog rasta, kazao je Polančec, koristit će se akvizicije i
strateški savezi. Prvi korak što se tiče akvizicija već je
napravljen, i to akvizicijom Ital Icea, a za treći kvartal ove
godine Polančec je najavio novu akviziciju.
Strateškim savezom sa Nestleom, dodao je Polančec, stvorene su
pretpostavke za zajednički rast obje kompanije na ovim tržištima, i
ujedno je to prvi korak ka Podravkinom ključnom cilju - postati
vodeća prehrambena kompanija u jugoistočnoj, centralnoj i istočnoj
Europi.
Ugovor su potpisali operativni direktor Nastlea za centralnu i
istočnu Europu Jacques Epars i predsjednik Uprave Podravke Darko
Marinac.
(Hina) tp ds