NEW YORK, 26. travnja (Hina/Reuters) - Od četvrtka 25-godišnja kampanja "I Love New York" pretvorena je u "Yo quiero a Nueva York", prvu tv reklamu na španjolskom jeziku, u novom naporu da se gradu pomogne u oporavku od terorističkih
napada od 11. rujna prošle godine.
NEW YORK, 26. travnja (Hina/Reuters) - Od četvrtka 25-godišnja
kampanja "I Love New York" pretvorena je u "Yo quiero a Nueva York",
prvu tv reklamu na španjolskom jeziku, u novom naporu da se gradu
pomogne u oporavku od terorističkih napada od 11. rujna prošle
godine. #L#
"Reklama odražava ogroman utjecaj latinoameričke zajednice na
njujoršku ekonomiju, kao i na cjelokupnu kulturu SAD-a", kazao je
njujorški guverner George Pataki. U SAD-u živi više od 35 milijuna
Hispanoamerikanaca.
Salsa glazbenik Marc Anthony pojavljuje se u jednominutnom TV
spotu, koji ima i englesku verziju i koji će se emitirati na TV
postajama u 29 okruga njujorškog područja do sredine svibnja, kao i
u Miamiju, još jednom gradu s velikom hispanoameričkom
populacijom.
U spotu Marc Anthony šeće 116. ulicom i Avenijom Lexington u srcu
"El Barria" i priča o tipičnim hispanoameričkim jelima, poput riže
i graha, te poziva gledatelje da posjete New York.
Kako putuje gradom ljudi ga zamjenjuju za portorikanskog pop idola
Rickyja Martina, a vozač taksija koji pjevuši uz radio na kojem
svira Anthonyjeva pjesma "I need to know" ne vjeruje da u svojem
automobilu ima slavnog pjevača kad mu se ovaj predstavi.
Prethodni tv spotovi ove kampanje uključivali su nastupe redatelja
i glumca Woodyja Allena, komičara Billyja Crystala te glumaca
Kevina Bacona i Bena Stillera.
(Hina) jšk bnš