LOS ANGELES, 21. travnja (Hina/AP) - Svjetski trgovinski centar još je prisutan u nekoliko novih filmova, snimljenih prije 11. rujna, a ostavljeni su netaknuti zbog sjećanja na poginule i prkosa prema teroristima koji su uništili
"blizance".
LOS ANGELES, 21. travnja (Hina/AP) - Svjetski trgovinski centar još
je prisutan u nekoliko novih filmova, snimljenih prije 11. rujna, a
ostavljeni su netaknuti zbog sjećanja na poginule i prkosa prema
teroristima koji su uništili "blizance". #L#
Nakon 11. rujna, studiji i redatelji požurili su se izbrisati
snimke nebodera iz komedija kao što su bile "Zoolander" i "Ljubav je
slijepa", bojeći se da bi te slike mogle previše pogoditi
gledatelje tako brzo nakon terorističkih napada.
No, neki filmovi koji su izašli krajem godine, npr. "Nebo boje
vanilije" i "Sidewalks of New York", zadržali su slike trgovinskog
centra.
Nakon proteklog vremena, filmaši smatraju da su gledatelji spremni
vidjeti nestale tornjeve na platnu.
"Mislim da je to kao sa sjećanjem na dragu osobu", kaže redatelj Sam
Raimi, koji je ostavio snimke trgovinskog centra u svojoj novoj
adaptaciji "Spidermana".
"Odmah nakon smrti voljene osobe, ponekad je teško gledati njihove
slike, ali kasnije dolazi potreba da ih vidimo".
Najava za "Spidermana", koja je uključivala slike Svjetskog
trgovinskog centra, naglo je povučena prošle jeseni, a jedna
akcijska scena izrezana je iz filma, ali Raimi kaže da mu je bilo
važno da ostavi nebodere u drugim scenama.
Film koji je upravo počeo harati kinima, "Changing Lanes",
uključuje kratke poglede na trgovinski centar, a drama, film ceste,
"World Traveler" s Billyjem Crudupom i Julianne Moore koji je u SAD-
u počeo igrati u petak, pokazuje siluete nebodera na početku i
prekrasni noćni pogled na trgovinski centar na kraju filma.
Video proizvođač A&E 30. travnja pušta u prodaju još jedno sjećanje
na nebodere - dokumentarac "The World Trade Center: A Modern
Marvel" o izgradnji nebodera, koji je završen nekoliko mjeseci
prije 11. rujna.
"Postoje asocijacije na 11. rujna, ali film se ne bavi tim
događajima", kaže Jason Campbell, direktor marketinga video
distributera za A&E. "Film je zapravo ljubavno pismo trgovinskom
centru".
(Hina) pgo bnš