ZAGREB, 19. travnja (Hina) - Radovi na tri 'dalmatinske' dionice autoceste Zagreb - Split trebali bi započeti do 15. svibnja, najavio je danas direktor Hrvatskih autocesta (HAC) Stanko Kovač.
ZAGREB, 19. travnja (Hina) - Radovi na tri 'dalmatinske' dionice
autoceste Zagreb - Split trebali bi započeti do 15. svibnja,
najavio je danas direktor Hrvatskih autocesta (HAC) Stanko
Kovač.#L#
HAC će uskoro potpisati ugovore s izvođačima radova na tim
dionicama - Maslenica-Zadar 1, Zadar 1 - Zadar 2 i Prgomet-
Dugopolje, rekao je Kovač.
Dodao je kako se za početak radova pripremaju izvođači i na svim
ostalim dionicama ugovorenim u zadnja dva mjeseca.
Na današnjem potpisivanju ugovora o radovima na tunelu Mala Kapela,
Kovač je tako naveo da izvođači rade na dijelovima autoceste od
čvora Sveti Rok do Tunela Sveti Rok (11 kilometara), od Tunela Sveti
Rok do Masleničkog mosta (15 kilometara), te na interregionalnom
čvoru Bosiljevo.
Prvi završetak radova Kovač je najavio u 2003. puštanjem u promet
dijela od 37 kilometara od čvora Sveti Rok do Zadra 2 sa spojem na
Udbinu i dio od Bosiljeva do tunela Mala Kapela. Procijenio je da će
se time put od Zagreba do Zadra vremenski skratiti od pola do jednog
sata.
U 2004. od nedovršenih radova na autocesti trebao bi ostati samo
tunel Mala Kapela i dio od Prgometa do Skradina, kazao je.
Za danas najavljeno potpisivanje ugovora s poslovnom udrugom
Viadukt za skupinu radova A - trasa s objektima na dionici
Maslenica-Zadar 1 odgođeno je za ponedjeljak iz tehničkih razloga,
pojasnili su iz HAC-a. Poslovnu udrugu, osim Vijadukta koji je
nositelj, čine još varaždinska tvrtka Cesta, splitski Konstruktor
Inžinjering i Strabag. Vrijednost tih radova iznosi oko 89,2
milijuna kuna, rok za dovršetak je lipanj 2003.
Na danas završeno javno nadmetanje za izgradnju mosta preko rijeke
Krke na dionici Skradin-Šibenik autoceste Zagreb-Split javile su
se četiri tvrtke, od kojih dvije hrvatske. Natječaj je objavljen
29. ožujka, a svoje ponude su poslale splitska tvrtka Konstruktor
Inžinjering, poslovna udruga Vijadukt-Đuro Đaković, slovenska
tvrtka Primorje Ajdovščina i austrijska tvrtka Albine Mayreder
Bau. Radovi na mostu, dugačkom 388,20 metara, trebali bi biti
završeni u prosincu 2004., a procijenjena vrijednost te
investicije je oko 90 milijuna kuna.
(Hina) nz ds