ZAGREB, 18. travnja (Hina) - Hrvatska nema dovoljno snažan poljoprivredno-prehrambeni proizvod koji bi nas prepoznatljivo predstavljao u svijetu a da je ujedno i posve u skladu sa svim svjetskim sanitarnim i zdravstvenim standardima
te standardima kvalitete.
ZAGREB, 18. travnja (Hina) - Hrvatska nema dovoljno snažan
poljoprivredno-prehrambeni proizvod koji bi nas prepoznatljivo
predstavljao u svijetu a da je ujedno i posve u skladu sa svim
svjetskim sanitarnim i zdravstvenim standardima te standardima
kvalitete.#L#
Ocjena je to trenutnog stanja hrvatske poljoprivredne proizvodnje
o kojoj se raspravljalo na danas održanom okruglom stolu na
Zagrebačkom velesajmu "Autohtoni i domaći prehrambeni proizvodi -
problem sigurnosti u proizvodnji i plasmanu".
Okrugli su stol organizirale agencija za razvoj i marketing
Hrvatski farmer te strukovna udruga Klub članova "Selo", i to kao
dio programa održivog razvoja hrvatskih ruralnih prostora, čiji je
cilj, osim poboljšanja kvalitete života na selu ili zapošljavanja
lokalnog stanovništva, i čvršće povezivanje održivog razvoja sa
turizmom, a potom i povezivanje turizma, i to ne samo seoskog, s
autohtonim hrvatskim proizvodima.
Problem neizgrađenosti identiteta Hrvatske ne odnosi se samo na
poljoprivredni sektor. Kada se izgradi imidž cijele države kao
uspješne zemlje na brojnim područjima, i prodaja domaćih,
autohtonih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda bit će znatno
lakša, kazao je voditelj Radne skupine za identitet i promociju
Stjepo Martinović.
S obzirom na orijentiranost Hrvatske turizmu, ekološki čista i
europskim standardima kakvoće prilagođena proizvodnja mogla bi
biti jedna od naših vodećih komparativnih prednosti kako u
poljoprivrednom, tako i turističkom sektoru. Stoga je pomoćnik
ministra poljoprivrede i šumarstva i voditelj Uprave veterinarstva
Matko Brstilo najavio da će se kroz prilagodbu zakonske regulative,
posebice kroz odredbe o novčanim poticajima i naknadama, urediti i
djelovanje seoskih turističkih gospodarstava.
(Hina) rub ds