ZAGREB, 17. travnja (Hina) - Deveto izdanje gospodarskog godišnjaka na engleskom jeziku "Croatia Exclusive 2002", namijenjenog promidžbi hrvatskog gospodarstva i hrvatskih proizvoda u svijetu, predstavljeno je danas u prostorijama
sunakladnika Hrvatske gospodarske komore - Komore Zagreb.
ZAGREB, 17. travnja (Hina) - Deveto izdanje gospodarskog
godišnjaka na engleskom jeziku "Croatia Exclusive 2002",
namijenjenog promidžbi hrvatskog gospodarstva i hrvatskih
proizvoda u svijetu, predstavljeno je danas u prostorijama
sunakladnika Hrvatske gospodarske komore - Komore Zagreb. #L#
Tu gospodarsku reviju zajedno objavljuju HGK i zagrebačka tvrtka
"PRO TIM", a prvi put pokrovitelj revije je hrvatski predsjednik
Stjepan Mesić, koji je napisao i uvodnu riječ.
Svrha revije je promovirati u svijetu hrvatsku industriju,
turizam, financijski sektor, malo poduzetništvo i obrtništvo, te
upoznati strane partnere s hrvatskim gospodarskim potencijalima,
najznačajnijim gospodarskim institucijama i mogućnostima
ulaganja. Osim toga, u reviji je i turistički prilog o prirodnim
ljepotama Hrvatske, ali i presjeci zakona važnih za gospodarstvo u
Hrvatskoj.
Glavna urednica revije Maja Cvetković kazala je da su u reviji
poruke predstavnika 40 tvrtki koje u svoje poslovanje ugrađuju
moderne ideje i zadovoljavaju europske standarde.
Savjetnik Predsjednika Republike za gospodarstvo Dubravko
Radošević kazao je da ovu ediciju namjeravaju koristiti u hrvatskim
vanjskopolitičkim aktivnostima, jer smatra da politika treba
poticati hrvatski izvoz. Naglasio je da bi Hrvatska trebala
ostvariti stope izvoza veće od stopa rasta bruto domaćeg proizvoda,
jer samo to može pomoći ostvarivanju stope gospodarskog rasta veće
od pet posto i smanjiti nezaposlenost.
Predsjednik HGK-Komore Zagreb Zlatan Froehlich kazao je da nastoje
jače poduprijeti i poticati izvoz hrvatskog gospodarstva, a
posebice zbog sadašnjeg velikog vanjskotrgovinskog deficita, te da
je revija jedan od tih napora.
Predsjednik Hrvatske obrtničke komore Stjepan Šafran naglasio je
da komora podupire svakog obrtnika koji želi izaći na strano
tržište, te da u hrvatskom obrtništvu ima puno inovacija. No, one
nisu dobro predstavljene, rekao je, pa smatra svaki oblik promocije
"dobrodošlim".
(Hina) nz ds