FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

POTRAŽNJA ZA HRVATSKIM TURISTIČKIM DESTINACIJAM NA INO-TRŽIŠTIMA U BLAGOM PORASTU

ZAGREB, 15. travnja (Hina) - Trenutna potražnja za hrvatskim turističkim destinacijama na većini inozemnih tržišta je u blagom porastu te je stoga realno očekivanje porasta fizičkog prometa od minimalno pet posto te financijskog prometa od 10 posto, ocjena je zamjenika ministrice turizma Zdenka Mičića po završetku okruglog stola o stanju i perspektivama hrvatskog turizma na inozemnim tržištima.
ZAGREB, 15. travnja (Hina) - Trenutna potražnja za hrvatskim turističkim destinacijama na većini inozemnih tržišta je u blagom porastu te je stoga realno očekivanje porasta fizičkog prometa od minimalno pet posto te financijskog prometa od 10 posto, ocjena je zamjenika ministrice turizma Zdenka Mičića po završetku okruglog stola o stanju i perspektivama hrvatskog turizma na inozemnim tržištima.#L# Porast bi ove godine, s obzirom na interes sa pojedinih tržišta, mogao biti i veći kada bi Hrvatska imala više smještajnih kapaciteta, posebno onih sa više zvjezdica, napomenuo je Mičić. Današnji okrugli stol, kojeg je uoči sutrašnjeg otvaranja međunarodnog sajma Enogastronomija i turizam na Zagrebačkom velesajmu organizirala Hrvatska turistička zajednica (HTZ), okupio je gotovo sve direktore inozemnih predstavništava HTZ-a kao i brojne druge hrvatske turističke djelatnike. Mičić je naglasio i da se već iduće godine u Hrvatskoj može očekivati ipak bolja smještajna ponuda s obzirom na nedavno usvojeni program hrvatske Vlade za povoljnije kreditiranje izgradnje i poboljšanje kvalitete smještaja. Tome će pridonijeti i proces rekategorizacije hrvatskih hotela koji bi trebao biti dovršen do kraja lipnja ove godine, dodao je Mičić. Iznoseći podatke sa pojedinih tržišta gotovo svi direktori i voditelji inozemnih predstavništava HTZ-a kazali su da Hrvatska "dobro stoji", ali su se i složili da će ova godina biti testna za konkurentnost hrvatskog turizma na europskom tržištu zbog povećanja cijena te upitnosti kvalitete. Podsjetili su i na potrebu veće promocije i informiranosti na pojedinim tržištima, posebno u Austriji i skandinavskim zemljama, što bi dovelo ne samo više gostiju nego i produžilo sezonu u Hrvatskoj. S tim u vezi je i potrebno povećati broj charter letova kao i direktnih linija Croatia Airlinesa sa pojedinim europskim gradovima. Direktor HTZ-a Niko Bulić napomenuo je pak da je i dalje osnovno obilježje hrvatskog turizma sezonalnost te da se većina turističkog prometa odvija tijekom dva ljetna mjeseca kada se realizira i više od 50 posto inozemnog turističkog prometa. Da bi se sezona produžila potrebno je razvijati nove turističke proizvode u skladu sa svjetskim trendovima i zahtjevima turista, a budući porast cijena uskladiti sa konkurentskim zemljama na Mediteranu, kazao je Bulić. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙