FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OTKRIVAJU LI FILMSKE NAJAVE PREVIŠE?

LOS ANGELES, 14. travnja (Hina/AP) - Treba li posjetioce kina zafrkavati ili maziti: pitanje se postavlja onima koji odlučuju koliko će o nadolazećem filmu otkriti u kino najavi.
LOS ANGELES, 14. travnja (Hina/AP) - Treba li posjetioce kina zafrkavati ili maziti: pitanje se postavlja onima koji odlučuju koliko će o nadolazećem filmu otkriti u kino najavi. #L# Neki se filmoljupci žale da filmske najave, kao što je ona za novi triler "Changing Lanes", previše otkrivaju i svode se na skraćene verzije filmova koje reklamiraju. Studiji, pak, odvraćaju da to najčešće rezultira rasprodanim kinodvoranama. Reklama za film "Brodolom života" otkrivala je način na koji Tom Hanks odlazi s otoka. Najava za "Dvostruku opasnost" pokazivala je kako Ashley Judd pronalazi nestalog muža. "Čini mi se da je uzrok tome nesigurnost i veliki pritisak na studijima da vrate ulaganja u film... Oni misle da je jedini način da privuku publiku taj da im otkriju sve", kaže Evelyn Brady, reklamna agentica iz Los Angelesa koja je prije tri godine pokrenula nagradu "Golden Trailer" za najbolju filmsku reklamu. Posebno se razočarala najavom za prošlogodišnji film "Mandolina kapetana Corellija", koja je predstavljala Nicolasa Cagea i Penelope Cruz kao neprijatelje u Drugom svjetskom ratu, da bi nakon toga otkrila scene njihovog zaljubljivanja. "Gledajući najavu, pomislila sam: Zašto da kupujem kino ulaznicu kad sam upravo vidjela cijeli film?", sjeća se Brady. "Mislim da je puno bolje dražiti i mamiti publiku nego im otkriti ključne trenutke filma". Manageri studija Paramount odbili su objašnjavati svoju marketinšku strategiju nakon kritika da reklama za njihov film "Changing Lanes" previše otkriva, dok iskusni producenti filmskih najava tvrde da su scene koje "kvare" gledanje fima neizbježno zlo. Redatelj filma "Brodolom života" Robert Zemeckis uspoređuje takve filmske najave s hranom iz McDonald's restorana, objašnjavajući njihov uspjeh željom većine potrošača da unaprijed znaju što kupuju. Studiji često pripremaju dvije verzije predigra: jednu koja otkriva mnogo detalja i drugu koja pokazuje uzbudljive scene, ali vrlo mali dio priče. "Kad se testiraju pred publikom, verzija koja je potpunija uglavnom prolazi bolje od one koja samo draži publiku", kaže Philip R. Daccord, urednik filmskih najava u reklamnoj agenciji Giaronomo Productions. Neki veliki filmovi koji veći dio svoje priče nisu predstavili u predigri, razočaravajuće su prošli u kinodvoranama, što navodi na zaključak da publika nije dobila dovoljno materijala da se zainteresira za film. Poneki redatelji zadržavaju dijelove filma kako bi bili sigurni da ključni trenuci neće biti prerano otkriveni, kao što je bio slučaj s filmom "Sedam" redatelja Davida Finchera, koji producentima nije dao materijal iz završnih scena filma. Marketinški stručnjaci ipak tvrde da dobar film zadovoljava publiku bez obzira na to koliki su dio priče gledatelji već vidjeli. "Ovakve žalbe slušamo već godinama", kaže Daccord. "Ali ako se film zaista može otkriti u dvije minute, onda ionako nije bogzna kakav". (Hina) pgo bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙