FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVNIK HRVATSKE GOSPODARSKE KOMORE: MOSOLF NASJEO NA OBEĆANJA

PULA, 12. travnja (Hina) - Direktor Sektora za promet, graditeljstvo i komunalno gospodarstvo Hrvatske gospodarske komore Rudolf Rom rekao je danas u Puli da su predstavnici njemačke tvrtke "Mosolf" bili dobro upoznati s činjenicom da Hrvatska nema dovoljan broj međunarodnih prijevozničkih dozvola pa su stoga morali znati i da su obećanja određenih političara u Istri, da će im srediti dobivanje tzv. CEMT dozvola, bila neutemeljena.
PULA, 12. travnja (Hina) - Direktor Sektora za promet, graditeljstvo i komunalno gospodarstvo Hrvatske gospodarske komore Rudolf Rom rekao je danas u Puli da su predstavnici njemačke tvrtke "Mosolf" bili dobro upoznati s činjenicom da Hrvatska nema dovoljan broj međunarodnih prijevozničkih dozvola pa su stoga morali znati i da su obećanja određenih političara u Istri, da će im srediti dobivanje tzv. CEMT dozvola, bila neutemeljena. #L# Rom je danas u Puli održao konferenciji za novinare o slučaju njemačke prijevozničke tvrtke "Mosolf", koja ima koncesiju u slobodnoj zoni kod Labina i koja je zbog nedobivanja dozvole za međunarodni prijevoz u treće zemlje (CEMT) dala otkaze domaćim vozačima koje je bila zaposlila. Vozači su prošlog tjedna prosvjedovali u Puli, a danas u Bonnu. Na konferenciji je govorio i voditelj grupacije teretnih vozila Hrvatske i direktor umaškog "Istra-auta" Branko Lukšić, koji je ustvrdio da je "Mosolf" očito htio u Hrvatskoj dobiti CEMT-ove koji su deficitarni u cijeloj Europi. U "Mosolfovu" zahtjevu bile su navedene relacije na kojima bi vozili njihovi kamioni, no nigdje nije bila navedena Hrvatska, već samo ostale europske zemlje, rekao je Lukšić. Rom je naveo kako Hrvatska ukupno dobiva 484 dozvole za međunarodni prijevoz tereta svih vrsta, a "Mosolf" je zatražio 168 CEMT-ova: od svake vrste po 56 i to za Italiju, Austriju ili s "dva ograničenja". Tražili su i bilateralne dozvole - za Austriju 700, za Italiju 800, za Sloveniju 1200, za BiH 170 te za Rusiju 800. Istovremeno, dodao je, u Istri niti jedan prijevoznik, bilo tvrtka ili obrtnik, nema više od dva CEMT-a. "Da je netko od domaćih prijevoznika to zatražio, izazvao bi veliki smijeh, ovako govorimo samo o loše pripremljenom ulaganju", rekao je Rom. "Ne želimo popustiti nikakvim političkim pritiscima i ucjenama s bilo čije strane koji bi destabilizirali i ugrozili gospodarski vrlo značajno i dobro organizirano područje međunarodnog teretnog prijevoza u Hrvatskoj", rekao je Rudolf Rom dodavši kako su "neke snage očito krivo informirale 'Mosolf'". Odgovarajući na pitanje novinara, Rudolf Rom je kazao kako mogućnost da "Mosolf" iduće godine dobije koji CEMT ovisi prije svega o tome hoće li, zahvaljujući dodatnim ulaganjima domaćih prijevoznika u nova vozila ECO 2 i 3, Hrvatskoj biti odobreno više CEMT-ova. Predsjednik pulske Županijske gospodarske komore Šime Vidulin izvijestio je zatim novinare kako je ovogodišnji broj CEMT-ova, koje dobivaju istarski prijevoznici, ostao gotovo na razini prošlogodišnjeg. Istarskim su prijevoznicima ove godine dodijeljena ukupno 32 CEMT-a, što, po njegovoj ocjeni, ne zadovoljava potrebe 209 licenciranih prijevoznika u Istri. (Hina) dspo jn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙