FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"NOVIGRADSKO PROLJEĆE" OD 20. DO 27. TRAVNJA

ZAGREB, 9. travnja (Hina) - Ovogodišnja Škola stvaralaštva "Novigradsko proljeće", na kojoj će nastupiti 227 darovitih učenika i 57 učitelja iz četrnaest hrvatskih županija, održat će se od 20. do 27. travnja u Novigradu, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare u Zavodu za unaprjeđivanje školstva u Zagrebu.
ZAGREB, 9. travnja (Hina) - Ovogodišnja Škola stvaralaštva "Novigradsko proljeće", na kojoj će nastupiti 227 darovitih učenika i 57 učitelja iz četrnaest hrvatskih županija, održat će se od 20. do 27. travnja u Novigradu, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare u Zavodu za unaprjeđivanje školstva u Zagrebu.#L# Učenici osnovnih škola obrađivat će temu "Ponesi svoje da stvaramo naše" izražajnim sredstvima karakterističnim za pojedino područje - riječ, zvuk, slika ili pokret - u literarnoj, novinarskoj, recitatorskoj, scenskoj, plesnoj, glazbenoj, lutkarskoj, slikarsko-scenografskoj, keramičkoj, oblikovnoj, grafičkoj i kostimografskoj radionici. Obilježit će se i stota obljetnica rođenja Dobriše Cesarića, predstaviti slikovnice "Uzbuna u moru" Sonje Ivić i "Priče iz Semića" Theodora De Canziani Jakšića. Školu stvaralaštva pohađat će djeca koja su sudjelovala u prethodnim školama te ona čija je sposobnost uočena u njihovim osnovnovnim školama, rekla je Mirela Barbaroša Šikić, predsjednica Upravnog odbora škole. Podsjetila je da je Zavod za unaprjeđivanje školstva, u suradnji s Ministarstvom prosvjete i športa, do sada organizirao projekt kreativnih vikenda u Karlovcu, Sibinju kod Slavonskog Broda i u Zadru. Kroz te projekte učiteljima se pokazuju načini i modeli rada novigradske Škole stvaralaštva. Jedno od važnih pitanja, kojima će se baviti Zavod za unaprjeđivanje školstva i Ministarstvo prosvjete i športa, bit će pitanje darovite djece, naglasio je Josip Milat, pomoćnik ministra prosvjete i športa i ravnatelj Zavoda za unaprjeđivanje školstva. "Do sada smo posvećivali pažnju učenicima koji imaju posebne potrebe i poteškoće u razvoju, a društvo bi trebalo ulagati veći napor u osposobljavanje učitelja i nastavnika za rad s nadarenom djecom", rekao je Milat. (Hina) nk mc

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙