ZAGREB, 27. ožujka (Hina) - Hrvatski će se promidžbeni turistički spotovi u iduća dva mjeseca (travanj-svibanj) emitirati na nekoliko europskih TV postaja te na CNN-u, kako bi se ojačala slika Hrvatske kao turističkog odredišta na
pojedinim inozemnim tržištima, doznaje se iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
ZAGREB, 27. ožujka (Hina) - Hrvatski će se promidžbeni turistički
spotovi u iduća dva mjeseca (travanj-svibanj) emitirati na
nekoliko europskih TV postaja te na CNN-u, kako bi se ojačala slika
Hrvatske kao turističkog odredišta na pojedinim inozemnim
tržištima, doznaje se iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).#L#
Turistički spot i vinjeta o Hrvatskoj od 1. travnja do 12. svibnja
emitirat će se na američkoj TV postaji CNN-u u posebnom programu za
Srednju i Istočnu Europu te Bliski istok i Sjevernu Afriku "Sights
and Sounds" ("Slikom i zvukom"). Spot i vinjeta emitirat će se 82
puta po 60 odnosno 30 sekunda, za što je izdvojeno 192,4 tisuće
eura.
Turistički spot o Hrvatskoj bit će 81 put po 30 sekunda prikazan i u
programu britanske TV postaje Eurosport do 30. travnja, a poseban
spot emitirat će se i na Europskom stolnoteniskom prvenstvu, koje
se održava u Zagrebu od 2. do 7. travnja. U navedenu terminu spot o
Hrvatskoj na Eurosportu emitirat će se 10 puta po 30 sekunda. Ukupno
je za emitiranje na Eurosportu izdvojeno 300 tisuća eura.
Iz HTZ-a za travanj i svibanj najavljuju i emitiranje turističkog
spota i filma o Hrvatskoj u programima austrijskih TV postaja TW 1 i
ORF 2 te u programima njemačkih TV kuća SAT 1 i PRO 7. Dogovorena
cijena emitiranja na austrijskim TV postajama je oko šest tisuća, a
za njemačke TV postaje 36 tisuća eura.
Kako se doznaje u HTZ-u, još se pregovara s njemačkim TV kućama VOX i
RTL, a za TV oglašivanje u Europi, po programu rada HTZ-a za 2002.,
predviđeno je ukupno 7,35 milijuna kuna ili nešto više od 993 tisuće
eura.
(Hina) tam ds