DUESSELDORF, 27. ožujka (Hina/dpa) - Najveći njemački maloprodajni lanac, Metro AG, u prošloj je godini zabilježio 6,3-postotno povećanje neto dobiti, na 449 milijuna eura, što je u prvom redu posljedica proširenja poslovanja na
međunarodnom planu, objavila je ta tvrtka.
DUESSELDORF, 27. ožujka (Hina/dpa) - Najveći njemački maloprodajni
lanac, Metro AG, u prošloj je godini zabilježio 6,3-postotno
povećanje neto dobiti, na 449 milijuna eura, što je u prvom redu
posljedica proširenja poslovanja na međunarodnom planu, objavila
je ta tvrtka.#L#
Proširenje poslovnog carstva tog trgovinskog lanca, osobito u
Aziji, pomoglo je nadoknaditi slabe rezultate poslovanja
zabilježene na domaćem tržištu, a direktor tvrtke Hans-Joachim
Koerber predviđa 6-postotno povećanje prodaje tijekom ove godine.
Od ukupnog prometa ostvarenog u prošloj godini, 55 posto ostvareno
je na međunarodnom planu. Tvrtka je objavila povećanje ukupne
dobiti, prije oporezivanja i kamata, u prošloj godini od 10,3
posto, na 1,13 milijardi eura.
Najavljen je nastavak planiranog proširenja u 2002., a Koerber je
potvrdio i planirano otvaranje novih 7.000 radnih mjesta diljem
svijeta. Taj će maloprodajni div krajem ovoga tjedna otvoriti svoju
prvu podružnicu u Vijetnamu, a do kraja godine najavljeno je
proširenje i na Japan i Indiju, dok Kina već predstavlja ključno
tržište njegovog međunarodnog poslovanja.
(Hina) gbo vm