CIJENE UGOSTITELJSKIH USLUGA U VELJAČI 0,5 POSTO VEĆE Cijene ugostiteljskih usluga u veljači 0,5 posto veće Cijene ugostiteljskih usluga u Hrvatskoj su u veljači ove godine bile za 0,5 posto veće nego u mjesecu prije, dok su u odnosu
na prošlogodišnju veljaču zabilježile rast za 3,5 posto. Po podacima Državnog zavoda za statistiku u veljači je u odnosu na siječanj cijena noćenja povećana za 0,9 posto, cijena hrane za 0,2 posto, alkoholnih pića za 0,1 posto, dok je cijena bezalkoholnih pića u ugostiteljstvu nije mijenjala. Na godišnjoj pak razini, u veljači ove u usporedbi s istim mjesecom prošle godine, unutar ugostiteljskih usluga, hrana je poskupila za 4 posto, pri čemu je najveći rast zabilježen kod brzih jela - za 9,5 posto. Cijena noćenja u ugostiteljskim objektima u ovogodišnjoj je veljači bila za 3,5 posto veća nego u istom mjesecu lani. U istom su vremenu alkoholna pića poskupila za 2,9 posto, dok je kod bezalkoholnih pića zabilježen rast cijena za 2,4 posto. U prva dva mjeseca ove godine pak cijene ugostiteljskih usluga bile su za 3,4 posto veće u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem. Cijene ugostiteljskih usluga (posebna vrsta cijena na malo) cijene su hrane, pića i noćenja u izabranim ugostiteljskim objektima, a statističari ih snimaju jedanput mjesečno.
Cijene ugostiteljskih usluga u veljači 0,5 posto veće
Cijene ugostiteljskih usluga u Hrvatskoj su u veljači ove godine
bile za 0,5 posto veće nego u mjesecu prije, dok su u odnosu na
prošlogodišnju veljaču zabilježile rast za 3,5 posto. Po podacima
Državnog zavoda za statistiku u veljači je u odnosu na siječanj
cijena noćenja povećana za 0,9 posto, cijena hrane za 0,2 posto,
alkoholnih pića za 0,1 posto, dok je cijena bezalkoholnih pića u
ugostiteljstvu nije mijenjala. Na godišnjoj pak razini, u veljači
ove u usporedbi s istim mjesecom prošle godine, unutar
ugostiteljskih usluga, hrana je poskupila za 4 posto, pri čemu je
najveći rast zabilježen kod brzih jela - za 9,5 posto. Cijena
noćenja u ugostiteljskim objektima u ovogodišnjoj je veljači bila
za 3,5 posto veća nego u istom mjesecu lani. U istom su vremenu
alkoholna pića poskupila za 2,9 posto, dok je kod bezalkoholnih
pića zabilježen rast cijena za 2,4 posto. U prva dva mjeseca ove
godine pak cijene ugostiteljskih usluga bile su za 3,4 posto veće u
usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem. Cijene
ugostiteljskih usluga (posebna vrsta cijena na malo) cijene su
hrane, pića i noćenja u izabranim ugostiteljskim objektima, a
statističari ih snimaju jedanput mjesečno.