ZAGREB, 13. ožujka (Hina) - Prvi broj Poslovnog tjednika, 21. izdanja Europapress holdinga, izlazi u ponedjeljak 18. ožujka, na 100 stranica u boji i početnom nakladom od 50.000 primjeraka.
ZAGREB, 13. ožujka (Hina) - Prvi broj Poslovnog tjednika, 21.
izdanja Europapress holdinga, izlazi u ponedjeljak 18. ožujka, na
100 stranica u boji i početnom nakladom od 50.000 primjeraka.#L#
Direktor EPH Uroš Šoškić na današnjoj je konferenciji za novinare
istaknuo da je riječ o najambicioznijem projektu EPH, u koji je
uloženo gotovo 4 milijuna kuna, a uz hrvatsko, tjednik će se
pojaviti i na tržištima Slovenije, BiH i SRJ.
Poslovni tjednik je koncipiran da zadovolji raznolike interese
poslovnih ljudi, kao i onih koji bi to željeli postati, rekao je
glavni urednik Tjednika Miodrag Šajatović dodavši da su pripreme
trajale 3-4 mjeseca.
Grubo rečeno, oko 80 posto tjednika posvećeno je temama kako
zaraditi odnosno kako ne izgubiti, dok će ostalih 20 posto biti kako
zarađeno investirati odnosno potrošiti, pojasnio je Šajatović.
Govoreći o strukturi tjednika, koji će izlaziti svakog
ponedjeljka, glavni urednik sa suradnicima je kazao da su
najvažnija područja makroekonomija, svjetska ekonomija s
naglaskom na susjedna tržišta, poslovna događanja u tvrtkama i kod
obrtnika, financijska tržišta, porezni, financijski i pravni
savjeti te novi zakoni na ukupno 16 stranica te informatički i
tehnološki noviteti primjenjivi u poslovnom životu.
U redakciji je 30-ak urednika i novinara, čija je okosnica ekipa
koja je stvarala Poslovni svijet u Večernjem listu te gospodarski
novinari koji su prešli iz više redakcija.
(Hina) db ds