FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: "POSLOVNI TJEDNIK" KREĆE 18. OŽUJKA S NAKLADOM OD 50.000 PRIMJERAKA

ZAGREB, 13. ožujka (Hina) - Prvi broj Poslovnog tjednika, 21. izdanja Europapress holdinga, izlazi u ponedjeljak 18. ožujka, na 100 stranica u boji i početnom nakladom od 50.000 primjeraka.
ZAGREB, 13. ožujka (Hina) - Prvi broj Poslovnog tjednika, 21. izdanja Europapress holdinga, izlazi u ponedjeljak 18. ožujka, na 100 stranica u boji i početnom nakladom od 50.000 primjeraka.#L# Direktor EPH Uroš Šoškić na današnjoj je konferenciji za novinare istaknuo da je riječ o najambicioznijem projektu EPH, u koji je uloženo gotovo 4 milijuna kuna, a uz hrvatsko, tjednik će se pojaviti i na tržištima Slovenije, BiH i SRJ. Poslovni tjednik je koncipiran da zadovolji raznolike interese poslovnih ljudi, kao i onih koji bi to željeli postati, rekao je glavni urednik Tjednika Miodrag Šajatović dodavši da su pripreme trajale 3-4 mjeseca. Grubo rečeno, oko 80 posto tjednika posvećeno je temama kako zaraditi odnosno kako ne izgubiti, dok će ostalih 20 posto biti kako zarađeno investirati odnosno potrošiti, pojasnio je Šajatović. Govoreći o strukturi tjednika, koji će izlaziti svakog ponedjeljka, glavni urednik sa suradnicima je kazao da su najvažnija područja makroekonomija, svjetska ekonomija s naglaskom na susjedna tržišta, poslovna događanja u tvrtkama i kod obrtnika, financijska tržišta, porezni, financijski i pravni savjeti te novi zakoni na ukupno 16 stranica te informatički i tehnološki noviteti primjenjivi u poslovnom životu. U redakciji je 30-ak urednika i novinara, čija je okosnica ekipa koja je stvarala Poslovni svijet u Večernjem listu te gospodarski novinari koji su prešli iz više redakcija. (Hina) db ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙