FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SASTANAK HRVATSKO-NJEMAČKOG STRUČNOG POVJERENSTVA O ŠKOLSTVU

ZAGREB, 7. ožujka (Hina) - U Ministarstvu prosvjete i športa danas je počeo trodnevni skup Mješovitog hrvatsko-njemačkog stručnog povjerenstva za pitanja obrazovanja hrvatskih učenika u Njemačkoj.
ZAGREB, 7. ožujka (Hina) - U Ministarstvu prosvjete i športa danas je počeo trodnevni skup Mješovitog hrvatsko-njemačkog stručnog povjerenstva za pitanja obrazovanja hrvatskih učenika u Njemačkoj. #L# Ističući kako su teme o kojima bi se trebalo predstojećih dana razgovarati od velike važnosti za hrvatske učenike u Njemačkoj, ministar prosvjete i športa Vladimir Strugar upoznao je članove njemačkog izaslanstva sa školskim sustavom u Hrvatskoj. Ne možemo reći da naša djeca ne postižu u školama dobre rezultate, ali ako želimo ići u korak s europskim trendovima, nužno je uvesti i neke strukturne promjene u sustavu obrazovanja, te bi stoga Vlada trebala prihvatiti novi koncept promjena. Prema tom konceptu obvezno bi obrazovanje trebalo trajati devet, odnosno deset godina, za one koji neće nastaviti školovanje, kazao je, među ostalim, Strugar dodajući da je ipak puno važnija kvalitativna dimenzija obrazovanja. "Želimo da svaka mlada osoba dođe bar do jednoj jednostavnijeg zanimanja", ustvrdio je Strugar. Uspjeh hrvatskim reformama zaželio je ministar obrazovanja - državni tajnik njemačke pokrajine Sjeverne Rajne-Vestfalije Wolfgang Mayer-Hesemann. On je kazao kako se sve njemačke pokrajine trude da hrvatska djeca završe škole kako bi na tržištu rada mogli naći posao. Iznoseći glavne smjernice njemačkog školstva, Hesemann je istaknuo da je 16 saveznih njemačkih država suvereno na području školstva i kulture. "U Njemačkoj se iznimna briga vodi o tome da djeca koja nemaju primjerenu potporu u obiteljima ili su stranci, imaju jednake šanse na tržištu rada", kazao je Hesemann. Uspjeh skupu poželio je i njemački veleposlanik u Hrvatskoj Gebhardt Weiss. Tijekom iduća dva dana sudionici bi trebali razgovarati o organizaciji dopunske nastave na materinskom jeziku, usavršavanju učitelja nastave na materinskom jeziku, reintegraciji hrvatskih učenika u hrvatski obrazovni sustav, te brojnim drugim temama. U subotu će biti potpisan i Protokol o usklađivanju i suradnji. (Hina) kt az

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙