FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U KONVOJU POD POLICIJSKOM PRATNJOM PREMA BIH PUTUJE 16 CISTERNI

KARLOVAC, 5. ožujka (Hina) - Večeras se na parkiralištu robnih terminala u Karlovcu okupilo 15 cisterni s naftnim derivatima za BiH koje su, u razmacima od 15 minuta, tri po tri krenule pod policijskom pratnjom prema graničnom prijelazu Ličko Petrovo Selo - Izačići.
KARLOVAC, 5. ožujka (Hina) - Večeras se na parkiralištu robnih terminala u Karlovcu okupilo 15 cisterni s naftnim derivatima za BiH koje su, u razmacima od 15 minuta, tri po tri krenule pod policijskom pratnjom prema graničnom prijelazu Ličko Petrovo Selo - Izačići.#L# Konvoj je krenuo u 22 sata. Cisterne s BiH registarskim oznakama su tijekom jučerašnjeg i današnjeg dana natovarene u Rafineriji Sisak, a putuju prema Zenici, Sarajevu, Kiseljaku, Livnu, Ljubuškom, Derventi i na druga odredišta. Jedna cisterna, zbog neobaviještenosti vozača o mjestu okupljanja konvoja, sama je krenula utvrđenom rutom od Rijeke preko Karlovca prema Ličkom Petrovom Selu. Policajci policijske postaje Korenice isključile su je iz prometa kako bi sačekala konvoj i s njim nastavila put. Jučer, prvog dana organiziranog cestovnog provoza cisterni kroz Hrvatsku, do graničnog prijelaza je pod policijskom pratnjom prošla samo jedna cisterna, ali su na granici čekale tri prazne, koje je hrvatska policija dopratila do Karlovca. Vozač jedne od cisterni koje su večeras natovarene krenula natrag u BiH požalio se da mu, ovakvim načinom prijevoza nafte, za 900 km koliko mora prijeći u odlasku i povratku, treba više od 3 dana. Drugi vozač, iz Sarajeva, koji je u Sisku utovario benzin u ponedjeljak u 23.30 sati, navodi kako je čekao carinsku deklaraciju do danas u 15 sati, pa čekao naftni konvoj u Karlovcu do noći, što znači da će mu za 900 km trebati 4 dana. Iako vozači negoduju, prema tvrdnji ministra prometa u ostavci Alojza Tušeka, koji je sinoć prisustvovao početku organiziranog cestovnog provoza nafte i naftnih derivata kroz Hrvatsku, ta odluka hrvatske Vlade već ostvaruje, osim ekološke zaštite, još jedan od svojih ciljeva: porast prijevoza nafte željeznicom. Do nedavno ni kap Ininih proizvoda prema BiH nije išla prihvatljivijem transportu željeznicom, a sada je željeznica već zastupljena s 20 posto u izvozu naftnih derivata u BiH, rekao je sinoć Tušek, napominjući kako treba poticati i brodski prijevoz iz Riječke rafinerije. (Hina) vh jn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙