FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PROSJEČNA OCJENA PROMOCIJE HRVATSKE U ZEMLJI I SVIJETU 3,3

ZAGREB, 27. veljače (Hina) - Prosječna ocjena promocije Hrvatske u zemlji i svijetu je 3,3, a izračunata je kao aritmetička sredina 970 ispitanika u istraživanju agencije Prizma istraživanja, provedenom u razdoblju od 17. do 24 veljače.
ZAGREB, 27. veljače (Hina) - Prosječna ocjena promocije Hrvatske u zemlji i svijetu je 3,3, a izračunata je kao aritmetička sredina 970 ispitanika u istraživanju agencije Prizma istraživanja, provedenom u razdoblju od 17. do 24 veljače. #L# Rezultati istraživanja u kojem je telefonski ispitano 1050 osoba u dobi od 12 pa na više godina, predstavljeni su na današnjem okruglom stolu "Marketing hrvatske države" u organizaciji Hrvatske udruge poslodavaca i Hrvatske zajednice udruga za marketing. Ispitanici su ocjenom od jedan do pet ocjenjivali dosadašnje rezultate promocije Hrvatske u zemlji i svijetu. Oko sedam posto ispitanika nije znalo ili nije htjelo odgovoriti na to pitanje, dok je nešto više od trećine odnosno 38 posto dalo prosječnu ocjenu tri. Prosječna ocjena promocije Hrvatske od 3,3 izračunata je kao aritmetička sredina 970 ispitanika, odnosno bez onih koji nisu znali ili nisu željeli odgovoriti. Najveću ocjenu promocije naše zemlje dali su ispitanici iz sjeverne i središnje Hrvatske, odnosno Slavonije i Istre s Primorjem (prosjek oko 3,4), dok su ispitanici iz Dalmacije (3,2) i Zagreba (3,1) slabije ocjenili dosadašnje rezultate promocije. Niže obrazovani ispitanici (nezavršena i završena osnovna škola) u prosjeku su davali veću ocjenu, oko 3,6, a ispitanici s višim stupnjem obrazovanja znatno su lošijom ocjenjivali promociju Hrvatske. Tako su osobe sa završenim fakultetom u prosjeku davale ispod prosječnu trojku. Na upit "Koje institucije i/ili pojedinci bi trebali biti nositelji promocije Hrvatske u svijetu, ali i u zemlji?" 38 posto ispitanika nije odgovorilo. Najviše su se spominjali sportaši i za njih se odlučila čak četvrtina ispitanika. No istraživači navode da se to moglo i pretpostaviti s obzirom na prošlotjedne uspjehe Janice Kostelić na Zimskim olimpijskim igrama. Slijede hrvatski predsjednik i njegov ured (16 posto) te premijer i Vlada (15 posto), dok su se za ministarstva vanjskih poslova i turizma odlučilo oko deset posto ispitanika. Za najvažniju stvar koja bi trebala biti spomenuta u promociji države 44 posto ispitanika navodi turizam, a 18 posto more. Slijede priroda i sport odnosno sportaši, za što se odlučilo između 13 i 14 posto ispitanika. Četvrtina ispitanika nije dala odgovor na ovo pitanje. U pogledu prehrambenih artikala 37 posto ispitanika smatra naša vina, a 21 posto Vegetu kao najprepoznatljivije ili najbolje što Hrvatska ima za predstaviti i ponuditi. Za plodove mora i morske specijalitete odlučilo se oko 13 posto isptanika, dok oko desetinu ispitanika spominje slavonski kulen, dalmatinski pršut, različite vrste mesa (janjetina, teletina...), te maslinovo ulje kao prehrambene artikle koji bi najbolje predstavljali Hrvatsku u svijetu. (Hina) nz db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙