ZAGREB, 21. veljače (Hina) - Promotivni spotovi o hrvatskom turizmu u trajanju od 30 sekundi, nastali u produkciji Hrvatske turističke zajednice (HTZ), od sinoć se prikazuju na britanskoj televizijskoj postaji Eurosport, gdje će
emitirati do 30. travnja u različitim terminima.
ZAGREB, 21. veljače (Hina) - Promotivni spotovi o hrvatskom turizmu
u trajanju od 30 sekundi, nastali u produkciji Hrvatske turističke
zajednice (HTZ), od sinoć se prikazuju na britanskoj televizijskoj
postaji Eurosport, gdje će emitirati do 30. travnja u različitim
terminima.#L#
Ukupno će spotovi odnosno poruke o hrvatskom turizmu na Eurosportu
biti prikazani 162 put, za vrijeme izravnih prijenosa, posebno onih
u kojima nastupaju hrvatski sportaši, a prikazivat će se i u sklopu
vijesti na toj televizijskoj postaji (Eurosport news).
Spotovi će biti emitirani na četiri jezika, engleskom, njemačkom,
francuskom i nizozemskom, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a.
Eurosport je televizijska postaja sa cjelodnevnim programom koji
svaki dan prati oko 30 milijuna gledatelja širom svijeta, a
procjene su da će samo za vrijeme ovogodišnjih Zimskih olimpijskih
igara u Salt Lake Cityju program te postaje pratiti više od 120
milijuna gledatelja.
(Hina) tam db