FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ZAPOČELI RADOVI NA POSLJEDNJE DVIJE DIONICE AUTOCESTE ZAGREB-GORIČAN

LJUBEŠČICA, 20. veljače (Hina) - Radovi na posljednje dvije, najteže dionice autoceste Zagreb-Goričan, i to od Brezničkog Huma d o Novog Marofa te od Novog Marofa do Varaždina, ukupne vrijednosti veće od 100 milijuna američkih dolara, svečano su danas otvoreni na početku dionice Novi Marof-Varaždin, u naselju Ljubeščica.
LJUBEŠČICA, 20. veljače (Hina) - Radovi na posljednje dvije, najteže dionice autoceste Zagreb-Goričan, i to od Brezničkog Huma d o Novog Marofa te od Novog Marofa do Varaždina, ukupne vrijednosti veće od 100 milijuna američkih dolara, svečano su danas otvoreni na početku dionice Novi Marof-Varaždin, u naselju Ljubeščica.#L# Ukupna dužina dviju dionica je 23,5 kilometara, a direktor Hrvatskih autocesta (HAC) Stanko Kovač je naglasio kako je vrijednost radova, bez troškova gradnje tunela, 525 milijuna kuna bez PDV-a. Dionica od Brezničkog Huma do Novog Marofa dugačka je 9,6 kilometara, a radovi na njoj, u vrijednosti oko 317,9 milijuna kuna, trebali bi završiti do kolovoza 2003. godine. Druga dionica, od Novog Marofa do Varaždina, dugačka je 13,6 kilometara, a radovi vrijedni 206 milijuna kuna trebali bi biti završeni do studenoga 2003. jer uključuje i bušenje dva dvocijevna tunela - Hrastovec i Vrtlinovec, ukupne dužine 2,2 kilometra. Kovač je rekao da bi do kraja ožujka trebali biti ugovoreni izvođači radova na tim tunelima. Vrijednost radova procjenjuje na oko 350 milijuna kuna, ali će cijena, kaže, ovisiti o ponudama izvođača. Dodao je da bi natječaj za odabir izvođača trebao biti objavljen 4. ožujka. Ministar javnih radova, obnove i graditeljstva Radimir Čačić ustvrdio je da su te dvije dionice - koje čine 30 posto ukupne dužine autoceste - dvostruko skuplje od preostalog dijela autoceste. Za nastavak radova, kaže, prvo je trebalo platiti 200 milijuna kuna dugova izvođačima radova na autocesti Zagreb-Goričan. "Cesta se gradi sa svim potrebnim dozvolama na jedan nov sustav financiranja koji će vrijediti za sve buduće ceste", rekao je Čačić. Radove na dvjema dionicama izvode 3 grupacije hrvatskih građevinskih tvrtki u kojima su vodeći partneri varaždinska "Cesta", zagrebački "Viadukt" i splitski "Konstruktor inžinjering". (Hina) nz db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙