LJUBEŠČICA, 20. veljače (Hina) - Radovi na posljednje dvije, najteže dionice autoceste Zagreb-Goričan, i to od Brezničkog Huma d o Novog Marofa te od Novog Marofa do Varaždina, ukupne vrijednosti veće od 100 milijuna američkih dolara,
svečano su danas otvoreni na početku dionice Novi Marof-Varaždin, u naselju Ljubeščica.
LJUBEŠČICA, 20. veljače (Hina) - Radovi na posljednje dvije,
najteže dionice autoceste Zagreb-Goričan, i to od Brezničkog Huma d
o Novog Marofa te od Novog Marofa do Varaždina, ukupne vrijednosti
veće od 100 milijuna američkih dolara, svečano su danas otvoreni na
početku dionice Novi Marof-Varaždin, u naselju Ljubeščica.#L#
Ukupna dužina dviju dionica je 23,5 kilometara, a direktor
Hrvatskih autocesta (HAC) Stanko Kovač je naglasio kako je
vrijednost radova, bez troškova gradnje tunela, 525 milijuna kuna
bez PDV-a.
Dionica od Brezničkog Huma do Novog Marofa dugačka je 9,6
kilometara, a radovi na njoj, u vrijednosti oko 317,9 milijuna
kuna, trebali bi završiti do kolovoza 2003. godine. Druga dionica,
od Novog Marofa do Varaždina, dugačka je 13,6 kilometara, a radovi
vrijedni 206 milijuna kuna trebali bi biti završeni do studenoga
2003. jer uključuje i bušenje dva dvocijevna tunela - Hrastovec i
Vrtlinovec, ukupne dužine 2,2 kilometra.
Kovač je rekao da bi do kraja ožujka trebali biti ugovoreni izvođači
radova na tim tunelima. Vrijednost radova procjenjuje na oko 350
milijuna kuna, ali će cijena, kaže, ovisiti o ponudama izvođača.
Dodao je da bi natječaj za odabir izvođača trebao biti objavljen 4.
ožujka.
Ministar javnih radova, obnove i graditeljstva Radimir Čačić
ustvrdio je da su te dvije dionice - koje čine 30 posto ukupne dužine
autoceste - dvostruko skuplje od preostalog dijela autoceste. Za
nastavak radova, kaže, prvo je trebalo platiti 200 milijuna kuna
dugova izvođačima radova na autocesti Zagreb-Goričan. "Cesta se
gradi sa svim potrebnim dozvolama na jedan nov sustav financiranja
koji će vrijediti za sve buduće ceste", rekao je Čačić.
Radove na dvjema dionicama izvode 3 grupacije hrvatskih
građevinskih tvrtki u kojima su vodeći partneri varaždinska
"Cesta", zagrebački "Viadukt" i splitski "Konstruktor
inžinjering".
(Hina) nz db