VARAŽDIN, 15. veljače (Hina) - U petak su počeli radovi na dionici Varaždin-Breznički Hum, dužine 23,5 kilometara, kao zadnjem nezavršenom dijelu autoceste Goričan-Varaždin-Zagreb, izvijestili su predstavnici izvođača radova na
konferenciji za novinare u Varaždinu.
VARAŽDIN, 15. veljače (Hina) - U petak su počeli radovi na dionici
Varaždin-Breznički Hum, dužine 23,5 kilometara, kao zadnjem
nezavršenom dijelu autoceste Goričan-Varaždin-Zagreb,
izvijestili su predstavnici izvođača radova na konferenciji za
novinare u Varaždinu. #L#
Radovi na dijelu te dionice od Novog Marofa do Brezničkog Huma bit
će završeni do početka turističke sezone 2003. godine, a na
zahtijevnijoj dionici Varaždin-Novi Marof, gdje u mekanoj
konfiguraciji tla treba bušiti dva dvocijevna tunela, radovi bi
trebali biti okončani do kraja 2003. godine.
Prije dva tjedna potpisani su zadnji ugovori za početak
građevinskih radova na kolničkoj konstrukciji, za regulaciju
vodotoka, dok će natječaji za odabir izvođača dva dvocijevna tunela
Hrastovec i Vrtlinovec, ukupne dužine 2.200 metara, biti
objavljeni 4. ožujka.
Te je podatke na današnjoj konferenciji za novinare iznio Đuro
Podvezanec, glavni direktor kompanije "Cesta", koja je kao
nositelj posla i potpisala spomenuti ugovor sa Hrvatskim
autocestama, kao financijerima izgradnje. "Cesta" je glavni
partner sa zagrebačkim Vijaduktom, splitskim Konstruktorom,
Strabagom, te zagrebačkom Hidroelektrom, Industrogradnjom, te
varaždinskim Tehnobetonom. U posao će biti uključeni i varaždinski
kooperanti Vodogradnja, Hidroing, Coning, Geotehnički fakultet,
te čakovečka Tegra, kao i stotinjak malih kooperanata, uglavnom
autoprijevoznika.
Podvezanec je najavio i svečano otvaranje radova za srijedu, 20.
veljače, na lokaciji čvor Varaždin ili pak Breznički Hum, ovisi o
tempu izvlaštenja zemljišta. Izvlašteno je,naime, tek oko 10 od
23,5 kilometara zemljišta potrebnog za izgradnju spomenute dionice
autoceste i to u isprekidanom nizu, tako da su mogući problemi u
svakodnevnom tijeku radova.
Tvrtka Cesta očekuje od Hrvatskih autocesta avanse novca kako bi
mogla kupiti dodatnu mehanizaciju, bez koje pak ne bi mogla
traženim tempom graditi dionicu autoceste.
(Hina) mzag ds