FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

FILMSKI STUDIJI TROŠE MILIJUNE DOLARA NA KAMPANJE ZA OSCARA

LOS ANGELES, 10. veljače (Hina/dpa) - Patrick Goldstein, filmski kolumnist Los Angeles Timesa, pravi je veteran dodjele Oscara, ali ove godine čak je i on iznenađen stvarima koje su filmski studiji u stanju učiniti da bi osigurali 6000 glasova koji odlučuju o slavljenicima.
LOS ANGELES, 10. veljače (Hina/dpa) - Patrick Goldstein, filmski kolumnist Los Angeles Timesa, pravi je veteran dodjele Oscara, ali ove godine čak je i on iznenađen stvarima koje su filmski studiji u stanju učiniti da bi osigurali 6000 glasova koji odlučuju o slavljenicima.#L# Tako je u jednoj kolumni napisao kako je većinu šefova studija na nedavnoj zabavi više zanimala kampanja za Oscare nego sama nagrada. Možda je situacija takva jer ove godine nema čistih favorita, pa se očekuje da će se sve glavne nagrade ravnomjerno rasporediti na nekoliko filmova poput osvajača Zlatnih globusa "A Beautiful Mind", "Moulin Rougea" i "Gosford Parka" te "In the Bedroom", "Memento" i "Amelie". S tako neizvjesnom utrkom, nije ni čudo da su ovogodišnje makinacije za osvajanje glasova rezultirale potrošnjom ogromnih svota novca - najviše u povijesti Oscara, piše New York Times. Taj dnevnik procjenjuje da su glavni filmski studiji samo na jednu promociju znali potrošiti i do 10 milijuna dolara. Stoga bi ovakva rastrošna utrka za Oscarima mogla razočarati neke koji vjeruju da bi nagrade jednostavno trebale otići filmovima za koje se utvrdi da su najbolji. Ali, kad su u igri milijuni dolara, bilo bi naivno misliti da novac neće igrati nikakvu ulogu. Ono što bi zapravo trebalo iznenaditi jest to da su do prije nekoliko godina raskošne kampanje bile izuzetak, a ne pravilo. Studiji, naime, smatraju da bi nominacija za Oscara ne samo poboljšala uspjeh filma na kino blagajnama, nego i povećala utjecaj koji u filmskoj industriji ima studio čiji je film pobjednik. "Veza između potrošnje i nominacija je definitivno vrlo čvrsta", kazao je Tony Angelotti, jedan od rastućeg broja profesionalaca koji su se specijalizirali za kampanje za Oscara. Kampanje se tradicionalno sastoje od objavljivanja oglasa u Los Angeles Timesu, New York Timesu te filmskim časopisima kao što su Variety i Hollywood Reporter. Ali, ove su godine studiji učinili više od toga. Miramax je nedavno objavio oglas na 24 stranice za svoju niskobudžetnu dramu "In the Bedroom", posebno naglasivši da je scenarist David Dunne film zasnovao na tragičnom gubitku vlastitog sina. DreamWorks je, pak, pripremio posebne slikovnice za svoj animirani film "Shrek", koji se nada postati prvi animirani osvajač Oscara. DreamWorks i Miramax su također akteri najprljavije borbe za Oscara iza zatvorenih vrata. Jedan od incidenata dogodio se kad je iz Miramaxa novinarima "procurila" obavijest da je DreamWorks u svom filmu "A Beautiful Mind" - priči od matematičaru Johnu Nashu, shizofreničnom osvajaču Nobelove nagrade - izostavio spomenuti da je Nash imao nekoliko homoseksualnih afera. Iako Akademija filmskih znanosti i umjetnosti ima stroga pravila koja bi trebala spriječiti negativne kampanje poput ove Miramaxove, ta se pravila rijetko sprovode u djelo uglavnom zahvaljujući tome što je jedina kazna prekršitelju nedobivanje ulaznica za samu dodjelu Oscara 24. ožujka. Međutim, čak i da Akademija pokuša uvesti stroža pravila, odvjetnici studija vjerojatno bi našli niz načina da se ona zaobiđu. (Hina) jšk bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙