ZAGREB, 11. siječnja (Hina) - Tvrtka za upravljanje, građenje i održavanje autocesta Hrvatske autoceste d.o.o. potpisala je danas pet novih ugovora za radove na autocesti Zagreb-Goričan i to, tri ugovora za dionicu Breznički Hum-Novi
Marof i dva ugovora za dionicu Novi Marof-Varaždin.
ZAGREB, 11. siječnja (Hina) - Tvrtka za upravljanje, građenje i
održavanje autocesta Hrvatske autoceste d.o.o. potpisala je danas
pet novih ugovora za radove na autocesti Zagreb-Goričan i to, tri
ugovora za dionicu Breznički Hum-Novi Marof i dva ugovora za
dionicu Novi Marof-Varaždin.#L#
Za dionicu Breznički Hum-Novi Marof, duljine 9,6 kilometara,
potpisana su tri Ugovora o građenju s zagrebačkom tvrtkom Viadukt i
partnerima - Cesta iz Varaždina, Industrogradnja Zagreb,
Konstruktor-inženjering Split, Strabag Hrvatska i Zagorje-
Tehnobeton Varaždin. Rok za izvođenje radova je 545 dana, dakle do
polovine 2003. godine, a vrijednost tri ugovora je 318,1 milijun
kuna bez PDV-a.
Za dionicu Novi Marof-Varaždin, dugu 13,6 kilometara, potpisana su
dva Ugovora i to jedan s varaždinskom tvrtkom Cesta i partnerima -
Viaduktom, Industrogradnjom, Konstruktor-Inženjeringom,
Strabagom i Zagorje-Tehnobetonom te drugi sa splitskim
Konstruktor-Inženjeringom s partnerima - Viaduktom,
Industrogradnjom, Cestom i Strabagom. Prvi je ugovor vrijedan 24,8
milijuna kuna bez PDV-a, dok vrijednost radova iz drugog ugovora
iznosi 59,99 milijuna kuna bez PDV-a. Radovi bi trebali biti
završeni u roku 725 dana, dakle do kraja 2003. godine.
Predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta Stanko Kovač istaknuo je
kako je riječ o ključnim dionicama na autocesti Zagreb-Goričan, a
važno je kazati, dodao je, kako radove izvode hrvatske tvrtke koje
su posao dobile na međunarodnom natječaju. Spomenuti radovi,
podsjetio je Kovač, dio su četverogodišnjeg programa hrvatske
Vlade za izgradnju autocestovne mreže u Hrvatskoj.
Ministar graditeljstva, javnih radova i obnove Radimir Čačić rekao
je, kako danas potpisani ugovori označavaju početak najtežih
radova na autocesti, budući se radi o tehnički najzahtjevnijim
dionicama i dakako financijski najskupljim.
Čaćića, kako je rekao, posebno veseli što su domaće tvrtke preuzele
cjelinu ovih poslova čime se potvrdilo da građevinska operativa
Hrvatske može konkurirati bilo kome te da je počela disati "punim
plućima".
(Hina) tp db