FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SEMINAR O ULOZI ŠKOLE U PREVENCIJI NEPRIHVATLJIVOG PONAŠANJA DJECE

ZAGREB, 10. siječnja (Hina) - Preopterećenost djece nastavnim gradivom, nedovoljna komunikacija između nastavnika i učenika, kao i nastavnika i roditelja, i porast agresivnosti među školskom djecom, samo su neki od problema izneseni na današnjem seminaru u Pučkom otvorenom učilištu (PUO).
ZAGREB, 10. siječnja (Hina) - Preopterećenost djece nastavnim gradivom, nedovoljna komunikacija između nastavnika i učenika, kao i nastavnika i roditelja, i porast agresivnosti među školskom djecom, samo su neki od problema izneseni na današnjem seminaru u Pučkom otvorenom učilištu (PUO).#L# Seminar pod nazivom "Uloga škole u prevenciji neprihvatljivog ponašanja djece i mladeži", PUO je za nastavnike i pedagoge organizirao u suradnji s gradskim Uredom za zdravstvo i socijalnu skrb. Po riječima voditeljice programa "Pomoć u učenju" pri PUO-u Jasne Čurin, žalosno je da je anketa pokazala kako djeca školu, mjesto na kojemu dnevno provedu i do devet sati, doživljavaju kao nešto iz čega bi najradije pobjegli. Naime, dodala je Čurin, škola je kod ispitanika zauzela posljednje šesto mjesto, a ispred su: 1. aktivna zabava, 2. sport, 3. neka posebno draga osoba, 4. pasivna zabava i 5. odmaranje. Profesorica iz Savjetovališta za probleme učenja Nada Anić istaknula je kako je cilj seminara stalna težnja da se pridonese humanizaciji škole. Anić je rekla kako je proučavajući školske sustave drugih zemalja uočila da i oni imaju neuspjeha jer, kako je napomenula, škola se ne može prilagoditi individui jer su programi rađeni za prosječnu djecu. Dodala je kako oni koji rade program imaju najbolje namjere, ali bi, po njezinu mišljenju, prije toga trebali provesti istraživanje. Školski je program u nas preopterećen i ima dosta udžbenika koji to uopće nisu, zaključila je Anić. Naglasila je kako na razvoj ličnosti bitnu ulogu mogu odigrati nastavnici jer i njih ima koji su "pravi majstori svoga zanata", ali ima i onih koji su "zalutali u nastavnički poziv". Istraživanje je pokazalo da djeca vole da se s vremena na vrijeme nastavnik našali, a čak se i ne ljute kada nastavnik daje slabe ocjene, ali samo ako je to pravedno, rekla je Anić. U diskusiji o porastu agresivnosti učenika u školi, Anić se sa sudionicima složila kako je točno da je ta agresivnost u porastu i napomenula da je jedan od razloga za to i "televizijski program koji iza Dnevnika daje nasilničke policijske serije". (Hina) sdju az

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙