HR-VLADA-CESTE-Vlada VLADA: BECHTEL ODUSTAJE OD AUTOCESTE ZAGREB-SISAK VLADA: BECHTEL ODUSTAJE OD AUTOCESTE ZAGREB-SISAKHINA - Financijski servis Bechtel odustaje od prava na gradnju autoceste Zagreb-Sisak i od prava na ograničavanje
izbora drugog izvođača, izjavio je danas novinarima ministar javnih radova Radimir Čačić nakon što je Vlada prihvatila izmjenu Okvirnog sporazuma o autocesti Bregana-Zagreb-Dubrovnik između Vlade i Behtela. Čačić tvrdi da tim izmjenama Hrvatska više nema nikakvu obvezu prema Bechtelu vezano za gradnju autoceste Zagreb-Sisak, te da za to nema nikakvih posljedica i nikave materijalne štete. Ugovor s Bechtelom sklopljen je 1998. i u njemu je bila predviđena izgradnja triju dionica, među kojima i dionica Zagreb-Sisak i dalje prema granici s BiH, ali je ta izgradnja suspendirana godinu dana kasnije i išlo se na gradnju autoceste Zagreb-Sveti Rok. Današnjim je izmjenama dionica Zagreb-Sisak u potpunosti izbrisana iz Ugovora, iako je ostavljena mogućnost da se umjesto te dionice može graditi bilo koja druga, pod uvjetima Okvirnog sporazuma i u slučaju da se Vlada i Bechtel o tome dogovore prije nego se završe radovi na dionici Bosiljevo-Sveti Rok. Bechetlu je pak rok za izgradnju te dionice skraćen sa 2006. na
VLADA: BECHTEL ODUSTAJE OD AUTOCESTE ZAGREB-SISAK
HINA - Financijski servis
Bechtel odustaje od prava na gradnju autoceste Zagreb-Sisak i od
prava na ograničavanje izbora drugog izvođača, izjavio je danas
novinarima ministar javnih radova Radimir Čačić nakon što je Vlada
prihvatila izmjenu Okvirnog sporazuma o autocesti Bregana-Zagreb-
Dubrovnik između Vlade i
Behtela.
Čačić tvrdi da tim izmjenama Hrvatska više nema nikakvu obvezu
prema Bechtelu vezano za gradnju autoceste Zagreb-Sisak, te da za
to nema nikakvih posljedica i nikave materijalne štete.
Ugovor s Bechtelom sklopljen je 1998. i u njemu je bila predviđena
izgradnja triju dionica, među kojima i dionica Zagreb-Sisak i dalje
prema granici s BiH, ali je ta izgradnja suspendirana godinu dana
kasnije i išlo se na gradnju autoceste Zagreb-Sveti Rok.
Današnjim je izmjenama dionica Zagreb-Sisak u potpunosti izbrisana
iz Ugovora, iako je ostavljena mogućnost da se umjesto te dionice
može graditi bilo koja druga, pod uvjetima Okvirnog sporazuma i u
slučaju da se Vlada i Bechtel o tome dogovore prije nego se završe
radovi na dionici Bosiljevo-Sveti Rok.
Bechetlu je pak rok za izgradnju te dionice skraćen sa 2006. na
lipanj iduće godine.
To ubrzanje roka Hrvatske će autoceste stajati dodatnih 20 milijuna
dolara, a sredstva za to su osigurana, kazao je Čačić.