ZAGREB, 9. prosinca 2003. (Hina) - "U strategiji razvitka transeuropskih prometnica značajno mjesto imaju 'morske autoceste'", no "između poticajne zamisli i stvarne provedbe često nastaju velike prepreke", piše ljubljansko Delo od
utorka.
a
ZAGREB, 9. prosinca 2003. (Hina) - "U strategiji razvitka
transeuropskih prometnica značajno mjesto imaju 'morske autoceste'",
no "između poticajne zamisli i stvarne provedbe često nastaju velike
prepreke", piše ljubljansko Delo od utorka. #L#
"Već kod planiranja jadransko-jonske morske 'autoceste' nastat će
dvojba u kojoj će od sjevernih luka - Trstu ili Kopru - biti početak
prometnog puta koji bi Uniju povezivao s Ciprom i Grčkom", piše Delo.
"Ako će 'morska autocesta' u kojoj Slovenija vidi priključak na
europske prometne veze a i na peti željeznički koridor, uistinu
postati dio transportne strategije Unije uz potporu bruxelleskih
sredstava, naša će vlada koja ubrzano lobira u korist tog
perspektivnog projekta, morati najprije sklopiti sporazum s Rimom",
ocjenjuje list.
Uz to bi izgradnja drugog kolosijeka na pruzi Kopar-Divača omogućila
dugoročan razvitak koparske luke, "još prije nego što u kasnijoj fazi
razvoja transeuropskih prometnica nastupe nepredviđeni takmaci iz
država bivše jugoslavenske federacije, ponajprije hrvatska Rijeka",
upozorava list.
(Hina) rpet akoz