FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VIDOŠEVIĆ O REZULTATIMA OVOGODIŠNJE AKCIJE 'KUPUJMO HRVATSKO'

ZAGREB, 9. prosinca 2003. (Hina) - Cilj organiziranja akcije "Kupujmo hrvatsko" od njenih početaka bilo je stvaranje 'pozitivnog domoljublja', ali ne u smislu zatvaranja hrvatskog tržišta, za što se optuživalo organizatore, već upravo suprotno - u smislu stvaranja prepoznatljivosti i zaštite domaće proizvodnje na pragu potpunog otvaranja tržišta.
ZAGREB, 9. prosinca 2003. (Hina) - Cilj organiziranja akcije "Kupujmo hrvatsko" od njenih početaka bilo je stvaranje 'pozitivnog domoljublja', ali ne u smislu zatvaranja hrvatskog tržišta, za što se optuživalo organizatore, već upravo suprotno - u smislu stvaranja prepoznatljivosti i zaštite domaće proizvodnje na pragu potpunog otvaranja tržišta.#L# Rekao je to danas predsjednik Hrvatske gospodarske komore (HGK) Nadan Vidošević, ocjenjujući ovogodišnju nacionalnu akciju "Kupujmo hrvatsko", koju HGK organizira od 1997. godine. Ove je godine ta akcija održana od 10. svibnja do 27. rujna u 23 hrvatska grada, a okupila je ukupno 308 tvrtki koje su prodajnim akcijama promovirale nekoliko tisuća vlastitih proizvoda, ponajprije one kojima je HGK dodijelila znakove 'Izvorno hrvatsko' i 'Hrvatska kvaliteta'. Kao jedno od najvećih pozitivnih iznenađenja ovogodišnje akcije Vidošević je istaknuo činjenicu da se akcija uspjela 'nametnuti' i kod velikog broja velikih trgovačkih lanaca, bez obzira na njihovo vlasništvo. Pozitivnu ocjenu akcije, dodao je, dali su i njeni sudionici - tvrtke i građani. Iznio je tako podatke iz anketa koju je HGK provela među kupcima na akciji, a koja je pokazala kako 63 posto ispitanika više kupuje domaće nego strane proizvode, a čak 79 posto ispitanih građana izjavilo je kako je spremno skuplje platiti hrvatski proizvod nego strani, ako su oba iste kvalitete. Za proljeće iduće godine Vidošević je najavio pokretanje nove, 'još ambicioznije' akcije. Ne navodeći detalje, rekao je samo kako će ona isključivo biti usmjerena ka mladima, tj. djeci i adolescentima, jer će taj dio društva 'nositi zemlju u trenutku ulaska Hrvatske na tržište Europske unije (EU)'. Približavanje Uniji dodatno povećava potrebu za ovakvim akcijama, s obzirom da smo već ušli u završnu fazu - pred samim smo pregovorima. U tom svjetlu ne treba zaboraviti da će u naredne tri godine Hrvatska postepeno izgubiti sve preferencijalne stope za izvoz u EU, odnosno uvoz iz te zemlje, a tim i jedan od instrumenata zaštite domaće proizvodnje, istaknuo je predsjednik HGK. (Hina) rub ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙