FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SMANJEN UDJEL NOKIJE NA EUROPSKOM TRŽIŠTU MOBITELA

HELSINKI, 5. prosinca (Hina) - Najveći svjetski proizvođač mobilnih telefona, finska Nokija smanjila je u trećem ovogodišnjem tromjesečju svoj tržišni udjel u zapadnoj Europi uslijed oštre konkurencije iz njemačkog Siemensa i Sony Ericsson Mobile Communicationsa, čije su se isporuke udvostručile u odnosu na isto lanjsko razdoblje, objavila je agencija Bloomberg.
HELSINKI, 5. prosinca (Hina) - Najveći svjetski proizvođač mobilnih telefona, finska Nokija smanjila je u trećem ovogodišnjem tromjesečju svoj tržišni udjel u zapadnoj Europi uslijed oštre konkurencije iz njemačkog Siemensa i Sony Ericsson Mobile Communicationsa, čije su se isporuke udvostručile u odnosu na isto lanjsko razdoblje, objavila je agencija Bloomberg.#L# Po rezultatima istraživanja tvrtke Strategy Analyticsa, Nokijin tržišni udjel u tome je razdoblju smanjen s 51 na 42 posto. Istodobno, Siemens je povećao udjel na tržištu zapadne Europe s 9,5 na 17 posto, a Sony Ericsson sa četiri na 6,6 posto. Smanjivanje tržišnog udjela Nokiji se dogodilo po prvi puta u zadnje dvije godine, budući je dizajn mobilnih telefona njegovih konkurenata privlačniji. I dok je Siemens zahvatio Nokijin segment tržišta u području jeftinijih modela, Sony Ericsson suprotstavio mu se uspješno u području skupljih telefona. "Nokija će trebati ubrzati uvođenje uređaja različitog dizajna", smatra analitičar Strategy Analyticsa, Neil Mawston. Američka Motorola po prvi puta u zadnje tri godine nije ušla među prva četiri najveća prodavača mobilnih telefona na europskom tržištu, među kojima je još i Samsung, jer kasni s izbacivanjem novih proizvoda na tržište, kažu u toj tvrtki. Inače, na zapadnoeuropskom tržištu ukupna je isporuka mobilnih telefona u trećem ovogodišnjem tromjesečju porasla 23 posto na godišnjoj razini, dosegnuvši 32 milijuna komada. (Hina) sbo sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙