FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TVRTKA COCA COLA PRIPREMILA PRVO SOCIJALNO IZVJEŠĆE U HRVATSKOJ

ZAGREB, 27. studenoga (Hina) - Tvrtka Coca Cola Beverages Hrvatska (CCBH) pripremila je prvo socijalno izvješće u Hrvatskoj koje obuhvaća razmatranje položaja tvrtke na tržištu, radno okruženje u tvrtki, utjecaj njenog poslovanja na okoliš te zajednicu u kojoj posluje.
ZAGREB, 27. studenoga (Hina) - Tvrtka Coca Cola Beverages Hrvatska (CCBH) pripremila je prvo socijalno izvješće u Hrvatskoj koje obuhvaća razmatranje položaja tvrtke na tržištu, radno okruženje u tvrtki, utjecaj njenog poslovanja na okoliš te zajednicu u kojoj posluje.#L# Uoči predstavljanja prvog takvog izvješća ne samo u Hrvatskoj, već i u samom međunarodnom korporativnom sustavu Coca Cole, ta je tvrtka danas održala i raspravu o socijalnoj odgovornosti gospodarstva u cilju razumijevanja tog pojma, odnosno otklanjanja opasnosti da se ona svede samo na marketinški isplative donacije. Govoreći o motivaciji za izradu izvješća te organizaciju rasprave, predsjednik Uprave CCBH Bruno Filipi je istaknuo kako socijalna odgovornost, zajedno s ekološkom i ekonomskom odgovornošću, predstavlja osnovu održivog poslovanja i razvoja te je dodao kako je ta tvrtka lani već izdala svoje ekološko izvješće. Ekološka, socijalna i ekonomska odgovornost dio su društvene odgovornosti poduzeća, što je i bio predmet istraživanja provedenog ove godine među hrvatskim tvrtkama, a koje je danas predstavila samostalna istraživačica tvrtke MAP savjetovanja Marina Škrabalo. To je istraživanje pokazalo da su medijski dominantni oblici društvene odgovornosti tvrtki upravo donacije i sponzorstva, na uštrb ulaganja u istraživanje i razvoj, zaštitu okoliša ili ljudske potencijale. Uloga medija u tom će kontekstu biti sve značajniji, drži publicist i novinar Ante Gavranović, dodajući kako utjecaj medija raste sukladnu slabljenju ostalih odgovornih mehanizama, odnosno institucija. Da su tvrtke i u Hrvatskoj sve svjesnije potrebe transparentnog izvještavanja ne samo o pokazateljima poslovanja, već i o ekološkim i socijalnim aspektima, rekao je Gavranović, govori i činjenica da slična izvješća kao CCBH pripremaju, primjerice Podravka, Pliva, Lura i INA. (Hina) rub ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙