FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DP: MARKETING DRŽAVA

ZAGREB, 24. studenog 2003.(Hina) - New York Times od nedjelje objavljuje članak o Simonu Anholtu, britanskom marketinškom stručnjaku, koji, piše list, nakon kampanja za tvrtke poput Coca Cole i Nestlea sada pokušava svoje vještine u stvaranju prepoznatljivog tržišnog identiteta upotrijebiti u predstavljanju država poput Hrvatske i Slovenije.
ZAGREB, 24. studenog 2003.(Hina) - New York Times od nedjelje objavljuje članak o Simonu Anholtu, britanskom marketinškom stručnjaku, koji, piše list, nakon kampanja za tvrtke poput Coca Cole i Nestlea sada pokušava svoje vještine u stvaranju prepoznatljivog tržišnog identiteta upotrijebiti u predstavljanju država poput Hrvatske i Slovenije.#L# "Iako većina država ima složene identitete, Hrvatska, jedan od Anholtovih klijenata, posebice je složen slučaj, jer kod većine ljudi zapadne Europe prva asocijacija na tu zemlju je suradnja s nacistima tijekom Drugog svjetskog rata, ili pak krvavi rat sa Srbima devedesetih", piše list. List prenosi ocjenu urednika Hrvatske Matice i bivšeg savjetnika hrvatske vlade, Stjepa Martinovića, koji kaže da je Hrvatskoj radi pridruživanja Europskoj uniji do 2007. žurno potreban pozitivan image. "'Nastojimo predstaviti Hrvatsku kao normalnu zemlju s tržišnim gospodarstvom i demokratskim društvom, kao mediteransku zemlju', kaže Martinović i tvrdi kako Hrvatska može postati privlačna ostatku svijeta ako ljudi saznaju da je u toj zemlji jeftina radna snaga, gradovi ugodni za život i škole koje nude obrazovanje na engleskom jeziku...", piše list. Zadaća gospodina Anholta je da procijeni te kvalitete i ono što bi stranci mogli misliti o državi, nakon čega koordinira poruke upućene iz raznih ministarstava, privatne industrije, kulturnih institucija pa čak i sportskih momčadi, objašnjava list. "No Hrvatska se ne može usredotočiti samo na prednosti i praviti se da nema negativnih asocijacija, kaže Anholt. Iako je njegov posao u ranoj fazi, već ima slogan za Hrvatsku koji glasi: Jako se trudimo i brzo rastemo", piše list. Anholt drži kako proces stvaranja prepoznatljivog identiteta daje prave rezultate dugoročno, nakon 10 - 20 godina, te stoga ne preporuča oglašavanje kao rješenje, već primjerice, kao u Sloveniji, predlaže da se u školama uči engleski, njemački i talijanski, jer obraćanje gostu na njegovom materinjem jeziku povećava vjerojatnost da će gosti otići s pozitivnim mišljenjem o zemlji domaćinu, piše list. "Premda Anholt kaže da bolji međunarodni imidž može nositi dugoročne međunarodne koristi, ne tvrdi da to treba činiti svaka zemlja. 'Ne treba novac oduzimati od osnovnih djelatnosti izgradnje države kako bi se stvarao tržišni identitet', kazao je. 'Ako cesta treba popravak, bolje novac iskoristiti za popravak'", piše list. (Hina) nper akoz

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙