ZAGREB, 17. studenoga (Hina) - Zagrebačka pivovara, na predstavljanju ovogodišnjeg Božićnog piva, iznijela je i dio poslovnih rezultata za prvih deset mjeseci ove godine, prema kojima je na hrvatskom tržištu prodala 1,47 milijuna
hektolitara piva ili jedan posto više nego u istom lanjskom razdoblju.
ZAGREB, 17. studenoga (Hina) - Zagrebačka pivovara, na
predstavljanju ovogodišnjeg Božićnog piva, iznijela je i dio
poslovnih rezultata za prvih deset mjeseci ove godine, prema kojima
je na hrvatskom tržištu prodala 1,47 milijuna hektolitara piva ili
jedan posto više nego u istom lanjskom razdoblju. #L#
Predsjednik uprave Božidar Lalić kazao je da već 14 godina zaredom
na tržište izbacuju jedan takav sezonski proizvod poput zimskog
Božićnog piva, obnavljajući tako pivarsku tradiciju, za koji svaku
godinu etiketu dizajnira neki poznati hrvatski umjetnik. Ove
godine etiketu je dizajnirao poznati hrvatski slikar Marko
Trebotić.
Lalić je podsjetio da je Zagrebačka pivovara jedina na hrvatskom
tržištu koja izbacuje na tržište takav sezonski proizvod, koji se
proizvodi u ograničenim količinama.
Također je ustvrdio da Zagrebačka pivovara čvrsto drži vodeću
poziciju na domaćem tržištu.
(Hina) nz ds