FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NETO DOBIT PODRAVKE U PRVIH DEVET MJESECI 24 MILIJUNA KUNA

ZAGREB, 17. studenoga (Hina) - Prehrambena industrija Podravka u prvih je devet ovogodišnjih mjeseci ostvarila gotovo 2,5 milijarde kuna prihoda, što je 23 posto više nego u istom razdoblju lani, pri čemu je neto dobit iznosila 24 milijuna kuna, izjavio je danas predsjednik Uprave Podravke Darko Marinac.
ZAGREB, 17. studenoga (Hina) - Prehrambena industrija Podravka u prvih je devet ovogodišnjih mjeseci ostvarila gotovo 2,5 milijarde kuna prihoda, što je 23 posto više nego u istom razdoblju lani, pri čemu je neto dobit iznosila 24 milijuna kuna, izjavio je danas predsjednik Uprave Podravke Darko Marinac.#L# Posebno se izdvaja podatak o neto dobiti grupe Podravka od 24 milijuna kuna, jer je u prvih šest mjeseci ostvaren gubitak od 29 milijuna kuna, ponajviše zbog problema koje su imali na poljskom tržištu. U trećem je kvartalu ove godine ostvaren pozitivni zaokret u poslovanju grupe Podravka, odnosno ostvareni su dobri prodajni rezultati, dok su troškovi rasli sporije od prodaje. U razdoblju od srpnja do rujna ostvareno je čak dvije trećine ukupne operativne devetomjesečne ovogodišnje dobiti (EBIT) odnosno samo u ta tri mjeseca neto je dobit ukupno poboljšana 53 milijuna kuna. Prihodi od prodaje u devet su mjeseci iznosili 2,38 milijardi kuna, što je porast od 25 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Od toga je 55 posto ostvareno na domaćem tržištu, a 44,5 posto na inozemnim tržištima. Na domaćem je tržištu zabilježen rast prodaje od 20 posto, a na inozemnom 32 posto. U strukturi prihoda od prodaje, kazao je Marinac, sve grupe proizvoda zabilježile su rast, izuzev Vegete. Tako je prihod od prodaje Vegeta ostvaren u iznosu od 420,7 milijuna kuna, što je pad u odnosu na isto lanjsko razdoblje, zbog, kako je rekao, lošijeg rezultata na tržištima Poljske i Pribaltika. Podravka jela ostvarila su prihod od prodaje od 201,9 milijuna kuna, ili dva posto više, Lino, Dolcela i Kvik 199,3 milijuna kuna ili četiri posto više, a prihod od prodaje mesa i mesnih prerađevina povećan je 12 posto, na 202,8 milijuna kuna. Povećan je i prihod od prodaje voća i povrća, za devet posto, na 157,1 milijun kuna, dok su najveći rast od 46 posto zabilježila pića, sa ostvarenim prihodima od prodaje od 164,5 milijuna kuna. Lijekovi i kozmetika ostvarili su prihode od prodaje od 434,5 milijuna kuna, ili sedam posto više, a prihodi od prodaje trgovačke robe iznose 335 milijuna kuna. Govoreći o prodaji izvan Hrvatske, Marinac je kazao da na zemlje EU otpada 7 posto ukupne Podravkine prodaje izvan Hrvatske, a kako je Podravkina orijentacija upravo tržište Europske unije (EU) užurbano se rade pripreme za nova tržišta nakon proširenja EU, zbog činjenice da u tim zemljama imaju vlastitu proizvodnju. Tako Marinac procjenjuje da bi se 36 posto ukupne prodaje Podravke izvan Hrvatske već od svibnja iduće godine ostvarivalo na proširenom tržištu EU. U ovoj je godini, nastavio je Marinac, EBRD izašao iz vlasničke strukture tvrtke, a od bitnih događaja prvi čovjek Podravke izdvaja puštanje u rad nove tvornica Podravka jela, u koju je uloženo 123 milijuna kuna. U program zbrinjavanja viška zaposlenika, za oko 200 ljudi, utrošeno je u dosadašnjem dijelu godine 24 milijuna kuna. Predstavljajući odrednice programa "Efikasnosti", koji je prihvaćen i koji se provodi na svim organizacijskim razinama Podravke, Marinac je kazao da bi do kraja ove godine uštede trebale iznositi 55 do 58 milijuna kuna. Program je petogodišnji, a njegovom provedbom očekuje se daljnje uštede i optimaliziranje proizvodnje na razinu europskih prehrambenih industrija, zaključio je Marinac. (Hina) tp db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙