FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VRIJEDNOST BUSINESS INTELLIGENCE TRŽIŠTA U HRVATSKOJ OKO 2,5 MILIJUNA DOLARA

ZAGREB, 13. studenoga (Hina) - Vrijednost hrvatskog Business Intelligence (poslovna inteligencija) tržišta lani je iznosila 2,47 milijuna američkih dolara, što je u odnosu na 2001. rast za više od 10 puta, istaknuo je direktor hrvatskog ureda globalne analitičke kuće IDC-a Boris Žitnik, otvorajući danas konferenciju u sklopu Business Intelligence (BI) Roadshowa CEE 2003.
ZAGREB, 13. studenoga (Hina) - Vrijednost hrvatskog Business Intelligence (poslovna inteligencija) tržišta lani je iznosila 2,47 milijuna američkih dolara, što je u odnosu na 2001. rast za više od 10 puta, istaknuo je direktor hrvatskog ureda globalne analitičke kuće IDC-a Boris Žitnik, otvorajući danas konferenciju u sklopu Business Intelligence (BI) Roadshowa CEE 2003. #L# Primarni razlog takvog povećanja, smatra Žitnik, je sve veća konkurencija između hrvatskih tvrtki koje korištenjem takvih rješenja nastoje ostvariti što veću tržišnu prednost. Poslovna inteligencija pomaže poduzećima u postizanju stabilne prednosti pred konkurencijom dobavljajući važne podatke koji su im potrebni u cilju što sigurnijeg donošenja što boljih poslovnih odluka. Stoga su BI alati načinjeni u svrhu optimizacije korištenja postojećih i budućih informacija unutar tvrtki, a pridonose lakšem donošenju temeljnih odluka, razvoju strategije i postizanju dugoročnih ciljeva, budući da prikupljaju i konsolidiraju informacije sa svih razina i sa svih odjela u tvrtki. Ti alati pružaju mogućnost razlučivanja ključnih resursa, koji se tako mogu bolje rasporediti radi smanjenja troškova i povećanja prihoda, objasnio je Boris Žitnik. Direktor ureda IDC-a za srednju i istočnu Europu, Afriku i Bliski istok Steven Frantzen kazao je da je hrvatsko BI tržište još uvijek u razvoju, koji se odvija po izuzetnim velikim stopama, za koje predviđa da će se zadržati najmanje još nekoliko godina. Prema podacima IDC-a, vodeći dobavljači BI rješenja lani u Hrvatskoj su bili tvrtka Azelija, sa preko 450 tisuća dolara prihoda, i tvrtka Business Objects, sa 450 tisuća dolara prihoda. Konferencija se održavala pod motom "Pretvorite svoje skrivene i zagubljene podatke u stratešku prednost", a usredotočila se na prikaz alata i metoda dobivanja najbolje poslovne vrijednosti i prednosti pred konkurencijom primjenom suvremenih rješenja za informacijski menadžment. Na konferenciji, koju je pratilo više od 380 posjetitelja te novinari iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Slovenije te Srbije i Crne Gore, govorili su stručnjaci iz vodećih svjetskih kompanija na ovom području poput Cognosa, Hewlett-Packarda, SAP-a, Baana i Business Objectsa. U okviru konferencije, autori Željko Panian i Goran Klepac promovirali su svoju novu knjigu "Poslovna inteligencija". (Hina) nz db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙