ZAGREB, 4. studenoga (Hina) - Čelni ljudi Hrvatskih (HŽ) i Čeških željeznica (ČŽ) dogovorili su danas da se, radi povećanja opsega teretnoga prijevoza, tarife za pojedine robe dogovaraju izravno, bez posredovanja špeditera, a
razgovarali su i o dostizanju cilja prevoženja željeznicom barem pet posto od ukupnog broja turista koji iz Češke dolaze na Jadran ili oko 20.000 putnika.
ZAGREB, 4. studenoga (Hina) - Čelni ljudi Hrvatskih (HŽ) i Čeških
željeznica (ČŽ) dogovorili su danas da se, radi povećanja opsega
teretnoga prijevoza, tarife za pojedine robe dogovaraju izravno,
bez posredovanja špeditera, a razgovarali su i o dostizanju cilja
prevoženja željeznicom barem pet posto od ukupnog broja turista
koji iz Češke dolaze na Jadran ili oko 20.000 putnika. #L#
U prvom polugodištu 2003. željeznički teretni prijevoz između
Češke i Hrvatske veći je 30 posto nego u istom razdoblju lani, a obje
su strane izrazile želju za njegovim povećanjem, navodi se
današnjem priopćenju HŽ-a o sastanku predsjednika uprave HŽ-a i ČŽ-
a Marijana Drempetića i Petra Kousala.
Na sastanku se razgovaralo o restrukturiranju i modernizaciji oba
poduzeća, te o mogućnostima poboljšanja međusobnog putničkog i
teretnog prijevoza.
Kod poboljšanja usluge u teretnom i putničkom prijevozu, Kousal je
vrlo dobrim ocijenio ovogodišnju vožnju jedanaest pari agencijskih
vlakova koji su u sezoni vozili između Praga i Splita i prevezli oko
pet tisuća čeških turista na Jadran.
Direktorima putničkog prijevoza obiju tvrtke naloženo je da u roku
od dva mjeseca pronađu mogućnost da se za istu cijenu prijevozne
karte kao i ove godine, ali u kraćem vremenu, odnosno umjesto 22
sata za 20 sati, te klimatiziranim vagonima preveze puno više
putnika iz Praga i Brna u Split, a možda i u Rijeku. Također bi
trebali razmotriti mogućnost uvođenja vikend-vlakova na relaciji
Zagreb - Prag.
(Hina) nz ds