FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

INDUSTRIJA ZA MRŠAVLJENJE NE RASTE POPUT KILOGRAMA!

NEW YORK, 4. studenoga (Hina/Reuters) - Amerikanci se stalno bore s obujmom struka koji se bez prestanka širi, ali ta se borba ne odražava na financijsko stanje tvrtki koje se bave problemima suzbijanja prekomjerne kilaže.
NEW YORK, 4. studenoga (Hina/Reuters) - Amerikanci se stalno bore s obujmom struka koji se bez prestanka širi, ali ta se borba ne odražava na financijsko stanje tvrtki koje se bave problemima suzbijanja prekomjerne kilaže. #L# Neka od najjačih imena industrije fitnessa i industrije koja se bavi gubitkom prekomjernih kilograma, bore se da bi pridobila nove članove, a prodaja sprava za vježbanje kod kuće pada unatoč sve većem broju debelih ljudi. Od 1980. godine postotak osoba s prekomjernom tjelesnom težinom udvostručio se među odraslima i utrostručio među mladima u SAD-u, pokazalo je novo istraživanje provedeno u Americi gdje danas dvije trećine stanovništva ima problema s viškom kilograma. Novo istraživanje pokazalo je da se relativno mali broj Amerikanaca trudi izgubiti kilograme, a nesigurno stanje u gospodarstvu "skinulo" je držanje dijete i vježbanje s popisa prioriteta. To nije pomoglo poznatim tvrtkama poput Weight Watchers International Inc. čiji su prihodi pali za približno 14 posto. Pad dobiti bilježe i tvrtke koje prodaju sprave za vježbanje, kao i fitness klubovi. Tako je, na primjer, jedan od najpoznatijih lanaca fitness klubova u SAD-u, koji ima više od 420 klubova diljem zemlje, nedavno objavio da mu je prihod u prošlom kvartalu, za razliku od istog razdoblja prošle godine, pao za 58 posto. Istraživanje javnog mišljenja provedeno prošle godine pokazalo je da samo oko 24 posto odraslih osoba u SAD-u ozbiljno pokušava izgubiti višak kilograma - što je isti postotak koji je bio zabilježen prije pedeset godina, kada vježbanje nije bilo toliko u modi. Neki od stručnjaka krive načelo užitka: "Osamdeset posto ljudi vjeruje u fitness i vježbanje, ali samo 20 posto redovito vježba". I dok se neke tvrtke bore s preživljavanjem, druge bilježe uspjeh. Umjesto dosad popularnog vježbanja u fitness klubovima, ljudi se danas sve više okreću nježnijim aktivnostima - tako da su danas u modi joga i vježbe rastezanja poput pilatesa. Uspjeh tih vježbi mogao bi se jednostavno objasniti: one pokrivaju šire tržište dok je s druge strane "konvencionalna industrija fitnessa bila namijenjena muškarcima i ženama u dobi od 18 do 32 godine, koji su uglavnom zadovoljni svojim izgledom". (Hina) nab dgk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙