NEW YORK, 4. studenoga (Hina/Reuters) - Amerikanci se stalno bore s obujmom struka koji se bez prestanka širi, ali ta se borba ne odražava na financijsko stanje tvrtki koje se bave problemima suzbijanja prekomjerne kilaže.
NEW YORK, 4. studenoga (Hina/Reuters) - Amerikanci se stalno bore s
obujmom struka koji se bez prestanka širi, ali ta se borba ne
odražava na financijsko stanje tvrtki koje se bave problemima
suzbijanja prekomjerne kilaže. #L#
Neka od najjačih imena industrije fitnessa i industrije koja se
bavi gubitkom prekomjernih kilograma, bore se da bi pridobila nove
članove, a prodaja sprava za vježbanje kod kuće pada unatoč sve
većem broju debelih ljudi.
Od 1980. godine postotak osoba s prekomjernom tjelesnom težinom
udvostručio se među odraslima i utrostručio među mladima u SAD-u,
pokazalo je novo istraživanje provedeno u Americi gdje danas dvije
trećine stanovništva ima problema s viškom kilograma.
Novo istraživanje pokazalo je da se relativno mali broj Amerikanaca
trudi izgubiti kilograme, a nesigurno stanje u gospodarstvu
"skinulo" je držanje dijete i vježbanje s popisa prioriteta.
To nije pomoglo poznatim tvrtkama poput Weight Watchers
International Inc. čiji su prihodi pali za približno 14 posto.
Pad dobiti bilježe i tvrtke koje prodaju sprave za vježbanje, kao i
fitness klubovi. Tako je, na primjer, jedan od najpoznatijih lanaca
fitness klubova u SAD-u, koji ima više od 420 klubova diljem zemlje,
nedavno objavio da mu je prihod u prošlom kvartalu, za razliku od
istog razdoblja prošle godine, pao za 58 posto.
Istraživanje javnog mišljenja provedeno prošle godine pokazalo je
da samo oko 24 posto odraslih osoba u SAD-u ozbiljno pokušava
izgubiti višak kilograma - što je isti postotak koji je bio
zabilježen prije pedeset godina, kada vježbanje nije bilo toliko u
modi.
Neki od stručnjaka krive načelo užitka: "Osamdeset posto ljudi
vjeruje u fitness i vježbanje, ali samo 20 posto redovito vježba".
I dok se neke tvrtke bore s preživljavanjem, druge bilježe uspjeh.
Umjesto dosad popularnog vježbanja u fitness klubovima, ljudi se
danas sve više okreću nježnijim aktivnostima - tako da su danas u
modi joga i vježbe rastezanja poput pilatesa.
Uspjeh tih vježbi mogao bi se jednostavno objasniti: one pokrivaju
šire tržište dok je s druge strane "konvencionalna industrija
fitnessa bila namijenjena muškarcima i ženama u dobi od 18 do 32
godine, koji su uglavnom zadovoljni svojim izgledom".
(Hina) nab dgk