FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

WAL-MART UVODI NOVA TEHNOLOŠKA RJEŠENJA

BENTONVILLE, SAD, 4. studenoga (Hina/AP) - Najveći svjetski lanac maloprodaje Wal-Mart i 100 njegovih najvećih dobavljača planiraju ovoga tjedna dogovoriti primjenu novog visoko tehnološkog sustava praćenja zaliha, projekt za koji se očekuje da će potaknuti val promjena diljem sektora maloprodaje.
BENTONVILLE, SAD, 4. studenoga (Hina/AP) - Najveći svjetski lanac maloprodaje Wal-Mart i 100 njegovih najvećih dobavljača planiraju ovoga tjedna dogovoriti primjenu novog visoko tehnološkog sustava praćenja zaliha, projekt za koji se očekuje da će potaknuti val promjena diljem sektora maloprodaje.#L# Do njihovog današnjeg sastanka dolazi nakon što je taj američki maloprodajni div u srpnju najavio da planira uvođenje tehnologije poznate kao RFID (očitavanje na temelju radijskih frekvencija) te zatražio od svojih najvećih dobavljača da mu se u tome pridruže. Počevši od 2005, na svaki kontejner ili isporučenu kutiju u trgovine Wall-Marta dobavljači bi trebali pričvrstiti dodatak s RFID sustavom za očitavanje. Među uključenim se dobavljačima nalaze najveći svjetski proizvođači roba, poput Unilevera, Procter&Gamblea (P&G), IBM-a, Intela, Microsofta, SAP-a, Philipsa itd. Ti RFID dodaci, koji se sastoje od specijalnih mikročipova i antene, dizajnirani su da automatski kompjuterski pohranjuju precizne informacije o sadržaju paketa i kontejnera. Očekuje se da će se primjenom te tehnologije smanjiti troškovi manualnog rada i ljudskih pogreški do kojih dolazi pri praćenju zaliha putem bar kodova. Godišnje bi Wal-Mart time uštedio i do 8,4 milijuna američkih dolara. No, manje su jasne koristi za njegove dobavljače, od kojih većina već ima prilično precizne sustave za praćenje zaliha. To je posebno zanimljivo pitanje kad se uzme da će veliki dobavljači potrošiti u prosjeku od 13 do 23 milijuna dolara kako bi se prilagodili tom Wal- Martovom planu. "Osim što na taj način održavaju dobre odnose s Wal-Martom, gotovo ni jedna kompanija ne može istaknuti neposrednu vrijednost primjene te tehnologije", stoji u izvješću tvrtke za istraživanje informatičko-tehnološkog tržišta AMR Research. No, u Wal-Martu insistiraju da će dobavljači također imati koristi od nove tehnologije. U P&G-u, koji je već nekoliko godina uključen u testiranje i razvoj RFID sustava, ističu kako su uvjereni da je taj sustav znatno više od samo još jednog troška koji su prisiljeni snositi žele li poslovati s tim najvećim svjetskim maloprodajnim lancem. (Hina) sbo gbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙