KRIŽEVCI, 24. listopada (Hina) - Više od 300 učitelja i profesora osnovnih i srednjih škola iz Koprivničko-križevačke i nekoliko drugih hrvatskih županija, pedagoški stručnjaci i sveučilišni profesori sudjeluju danas i sutra na 13.
križevačkim pedagoškim danima.
KRIŽEVCI, 24. listopada (Hina) - Više od 300 učitelja i profesora
osnovnih i srednjih škola iz Koprivničko-križevačke i nekoliko
drugih hrvatskih županija, pedagoški stručnjaci i sveučilišni
profesori sudjeluju danas i sutra na 13. križevačkim pedagoškim
danima. #L#
U uvodnom izlaganju ministar prosvjete i športa Vladimir Strugar
rekao je da se u društvu mnogo očekuje od škola, u kojima osnovci
proborave 8000, a srednjoškolci oko 12.000 sati u tijeku
školovanja.
"No po istraživanjima čak oko 44 posto učenika odbija ići u školu, s
obrazloženjem da moraju učiti ono što im nikada neće koristiti u
životu. Učenici žele kvalitetno, upotrebljivo i praktično znanje
kako bi uspjeli u životu, a s tom nadom roditelji ih i šalju u školu.
Društvo također mnogo očekuje od škole, pa se postavlja pitanje
može li ona sama to ostvariti", rekao je Strugar.
Ministar se u izlaganju zadržao uglavnom na teorijskim i povijesnim
postavkama razvoja školstva pa su učitelji ostali pomalo
razočarani u očekivanju nekih boljih vijesti o njihovu standardu.
Govoreći o znanju i obrazovanju u svijetu i u nas, prof. dr. Antun
Mijatović je kazao da Hrvatska uvelike zaostaje u korporacijskoj i
institucionalnoj primjeni znanja. "Za to nedostaje i politička
potpora države koja čak progoni i terorizira pojedince koji
pokušavaju školski sustav utemeljiti na zdravim i probitačnim
osnovama kako bi se ostvarilo društvo znanja", kazao je Mijatović.
Križevački pedagoški dani u organizaciji ogranka Hrvatskoga
pedagoško-književnog zbora nastavljaju se radionicama, okruglim
stolovima i radnim skupinama o predškolskom odgoju, učenicima s
posebnim potrebama te odgojno-obrazovnim temama u osnovnom i
srednjem školstvu.
(Hina) on jn