FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TVRTKA VIPNET PREDSTAVILA NOVI VIZUALNI IDENTITET TEMELJEN NA CRVENOJ BOJI

ZAGREB, 16. listopada (Hina) - Telekomunikacijska tvrtka VIPnet, koja uz mobilnu telefoniji daje i Internet usluge na hrvatskom tržištu, predstavila je danas svoj novi vizualni identitet temeljen na crvenoj boji, koja je sada u pozadini zaštitnog znaka (logotipa) i slogana tvrtke "VIP-snaga komunikacije".
ZAGREB, 16. listopada (Hina) - Telekomunikacijska tvrtka VIPnet, koja uz mobilnu telefoniji daje i Internet usluge na hrvatskom tržištu, predstavila je danas svoj novi vizualni identitet temeljen na crvenoj boji, koja je sada u pozadini zaštitnog znaka (logotipa) i slogana tvrtke "VIP-snaga komunikacije".#L# Time su u jedan tržišni znak (brand) objedinjena dosadašnja četiri logotipa i proizvoda VIPnet-a, s kojima su u zadnje četiri godine komunicirali sa tržištem (krovni brand VIP te proizvodi VIPsmart, VIPonline i VIPme). Predsjednika Uprave VIPnet-a Josef Vinatzer napomenuo je da je ta promjena logičan slijed njihovog razvoja i prilagođavanja korisnicima, koji su u većini, prema istraživanju, VIPnet identificirali kroz crvenu boju, a koju je i do sada imala njihova prepaid usluga VIPme. Vinatzer je kazao i da ta promjena nema veze sa britanskim operaterom "Vodafone-om", kojima je marketinška boja također crvena, a s kojima je od siječnja ove godine VIPnet, posredstvom svoga vlasnika, austrijske kompanije 'mobilkom austria', potpisao partnerski sporazum. VIPnet je prvu polovicu ove godine zaključio sa 20 postotnim porastom korisnika, na ukupno 1,15 milijuna, od čega je 15 posto pretplatnika (postpaid) te 85 posto prepaid korisnika (kartica VIPme). (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙