ZAGREB, 16. listopada (Hina) - Hrvatski sabor je na početku današnjeg zasjedanja donio Pravila o postupanju elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom tijekom izborne kampanje, čime su se uvela lakša pravila za privatne
koncesionare elektroničkih medija tijekom praćenja izborne kampanje na parlamentarnim izborima.
ZAGREB, 16. listopada (Hina) - Hrvatski sabor je na početku
današnjeg zasjedanja donio Pravila o postupanju elektroničkih
medija s nacionalnom koncesijom tijekom izborne kampanje, čime su
se uvela lakša pravila za privatne koncesionare elektroničkih
medija tijekom praćenja izborne kampanje na parlamentarnim
izborima.#L#
Prihvaćanjem amandmana Odbora za Ustav, Poslovnik i politički
sustav smanjena je minutaža izborne promidžbe na koju su obvezni i
privatni koncesionari elektroničkih medija s nacionalnom
koncesijom.
Dok će Hrvatska televizija (HTV) morati svaku izbornu listu
predstaviti pojedinačno u večernjoj emisiji od 45 minuta, privatna
televizija s nacionalnom koncesijom, Nova TV, morat će to učiniti u
emisijama od 15 minuta.
HTV ima i obvezu emitirati posebne emisije sučeljavanja kandidata
za svaku izbornu jedinicu u trajanju od 50 minuta, a na Novoj TV
takva emisija bi trajala 20 minuta.
Kako je pojasnio predsjednik Odbora za Ustav, Poslovnik i politički
sustav Mato Arlović, privatni koncesionari nemaju obvezu praćenja
predizbornih skupova, a ako o njima izvještavaju, dužni su jedino
ujednačeno predstavljati izbornu kampanju.
Na primjedbe oporbe (HDZ i DC) da su Pravilima o postupanju
elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom tijekom izborne
kampanje oštećeni privatni koncesionari elektroničkih medija, jer
takvih zakonskih obveza nemaju, Arlović je upozorio da obveze
privatnih koncesionara proizlaze iz Zakona o elektroničkim
medijima i Izbornog zakona.
(Hina) daju mć